پیشنهاد ساخت تندیس برای خیر مدرسه‌ساز نجف‌آبادی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد گفت: با توجه به ساخت شش مدرسه در شهرستان و چندین مجموعه دیگر توسط خیر عباسعلی ملک‌زاده، پیشنهاد ساخت تندیس از این خیر و نامگذاری یک چهارراه به نام او به شهرداری این شهرستان ارائه شده است.

سیدرضا موسوی‌زاده در مصاحبه با خبرنگار ایمنا گفت: ملک‌زاده که نهمین دهه از عمر پر برکتش را پشت سر می‌گذارد، هر بار برای سرکشی به پروژه‌های مختلف نوسازی مدارس، به تنهایی از تهران با اتوبوس به نجف‌آباد آمده و خیلی جدی و دقیق روی کیفیت اجرای پروژه‌ها نظارت می‌کند.

موسوی‌زاده با اشاره به عقد قرارداد احداث ششمین مدرسه این خیر با نوسازی مدارس استان، گفت: در کنار این شش مدرسه که بیشترشان هنرستان بوده یا ویژه دانش‌آموزان استثنایی در نقاط مختلف ساخته شده، این خیر سرشناس در استان و حتی کشور پایگاه بهداشتی و درمانی و مرکز جامع غربالگری سرطان را هم ساخته و در تجهیز بیمارستان شهید محمد منتظری نیز کمک‌های قابل توجهی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد، ساخت یک مدرسه دوازده کلاسه با قیمت‌های امروز را نیازمند صرف حداقل هفت میلیارد تومان اعتبار دانست و افزود: از ویژگی‌های این خیر مدرسه‌ساز، می‌توان به تاکید ویژه او بب ساخت هنرستان و مدارس ویژه دانش‌آموزان استثنایی اشاره کرد. همچنین وی اعتقاد دارد دانش‌آموزان در کنار تحصیل باید مهارتی را آموزش ببینند تا بتوانند در آینده به خوبی جذب بازار کار و تولید شوند.

موسوی‌زاده در خصوص توجه ویژه این خیر به مبحث آموزش دانش‌آموزان استثنایی نیز گفت: ملک‌زاده اعتقاد دارد که باید شرایطی فراهم آورد که دانش‌آموزان استثنایی با طی آموزش‌های کاربردی، مشکلات کمتری برای ورود به بازار کار در آینده داشته باشند.

کد خبر 439674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اتی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    1 0
    عالیییییییی واقعا دست مریزاد دنیا واخرتش اباد
  • نجف آباد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    خدا خیرت بدہ ھمشھری خوش نام
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    خدا خیرش بده. کمتر کسی هست ک تا این حد خیر باشه