ناوگان اتوبوسرانی شهرضا فرسوده است

شهردار شهرضا با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهرضا فرسوده است، گفت: قراردادی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تعمیر ۳۵ دستگاه اتوبوس شهری منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب قاسمی در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرضا اظهار کرد: در سال گذشته میزان وصولی بودجه شهرداری ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه امسال لایحه بودجه بر مبنای رقم ۷۰ میلیارد تومان تنظیم شده است، عنوان کرد: تاکنون حدود ۲۴ میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است.

شهردار شهرضا با اشاره به تأثیر کرونا بر ارائه خدمات شهری، خاطرنشان کرد: شیوع این بیماری سبب کاهش ۴۷ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل شهری شده است.

قاسمی با بیان اینکه ۱۸ میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهری اختصاص داده شده است، گفت: تاکنون ۳۰ هزار مترمربع از معابر محله اسلام‌آباد، ۸۰ درصد از معابر شهرک حکیم قشقایی و ۳۰ هزار مترمربع از معابر شهید چاووشی آسفالت شده است.

وی با اشاره به تشدید معضلات ناشی از خشکسالی، تصریح کرد: قراردادی معادل هفت میلیارد تومان برای اختصاص ۴۰ لیتر از پساب فاضلاب به شهرداری منعقد می‌شود.

شهردار شهرضا از احداث سومین ساختمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهر واقع در محله سروستان خبر داد و افزود: ساختمان اداری شهرداری این محله نیز که با اختصاص اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان احداث شده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهرضا فرسوده است، اظهار کرد: قراردادی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تعمیر ۳۵ دستگاه اتوبوس شهری منعقد شده است.

وی با بیان اینکه شبکه گازرسانی شهرک صنایع کارگاهی امیرکبیر در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: ایجاد فیبرنوری فازهای دو و سه نیز به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار شهرضا با بیان اینکه تأسیس شهرداری ناحیه صنعتی شهرداری در شورای اسلامی تصویب شده است، خاطرنشان کرد: مراحل اخذ مجوزهای قانونی احداث این ناحیه دنبال می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه طرح جامع شهری شهرضا تا حدود ۸۰ درصد با واقعیات شهری همخوانی ندارد، تاکید کرد: از محل اعتبارات شهرداری طرح تفصیلی شهر تهیه می‌شود.

کد خبر 439658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.