توضیحات قاسمی در مورد خسارات وارده به کادر درمان

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان توضیحاتی را در مورد جبران خسارات وارد شده به کادر درمان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی قاسمی در نشست مجازی خبری استاندار و معاونانش به مناسبت هفته دولت در مورد دستمزد کادر درمان پزشکی استان اظهار کرد: خسارات بیماری کرونا در بیمارستان‌ها بسیار زیاد بوده و تاکنون بخشی از آنها جبران شده، اما خدمات قهرمانان سلامت با رقم و ریال جبران پذیر نیست.

وی افزود: یکی از عوامل رنجش کادر درمان، زیاد بودن ورودی بیمارستان‌ها است. این افراد در شش ماه گذشته دچار مشکلات بسیاری شده‌اند و با اقداماتی که انجام شده، ظرف یکی دو ماه آینده، این مشکلات جبران خواهد شد، اما جامعه نیز باید با حساسیت بیشتری رفتار کند تا ورودی‌ها به مجموعه‌های درمانی کنترل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: در وضعیت فعلی که حجم هزینه‌ها افزایش یافته و درآمدها کم شده است، بخشی از خسارات جبران شده و امیدوارم که سایر مشکلات به وجود آمده نیز جبران شود. در حال حاضر وضعیت استان از لحاظ پرداختی‌ها نسبت به قبل از شرایط کرونا بهتر شده که امیدوارم با شرایط دشوار کشور، مشکلات کادر درمان از لحاظ درآمد را برطرف کنیم.

قاسمی در مورد شفافیت درآمدهای ادارات دولتی گفت: دستگاه‌های دولتی ردیف بودجه مشخصی دارند و چیزی به عنوان عدم شفافیت در آنها وجود ندارد. در مورد شهرداری نیز باید گفت که بودجه این نهاد هر ساله مشخص شده و اعضا شورای شهر نیز بر آن نظارت می‌کنند؛ البته دستگاه‌های نظارتی نیز همواره در حال بررسی و بازرسی از ادارات هستند. اگر موضوع خاصی مطرح شود، استانداری به عنوان هماهنگ کننده به این مسائل ورود خواهد کرد.

کد خبر 439650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.