توانمندسازی محلات هدف سبزوار/چراغ المان (YASUJ) روشن شد

در این بسته خبری از بهره برداری از کتابخانه پارک تندرستی فردیس تا توقیف ۶۰۰ زباله گرد در بجنورد و بهسازی کوچه‌ها و معابر شهری لوندویل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بهسازی کوچه‌ها و معابر شهری لوندویل

نعمت یاور پور، شهردار لوندویل با اشاره به اینکه بهسازی کوچه‌ها و معابر شهر در اولویت قرار دارد، گفت: سال گذشته برای اجرای طرح‌های بهسازی و آسفالت معابر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ابلاغ شیوه نامه نظارت بر ساختمان‌های مهم شهری

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با صدور ابلاغیه‌ای بر رعایت مواردی در زمینه نظارت شهرداری‌ها بر ایمنی ساختمان‌های متعلق به سازمان‌ها، ادارات، مراکز تجاری، درمانی و آموزشی مهم شهرها تاکید کرد.

چراغ المان (YASUJ) روشن شد

نستهن مقدم، شهردار یاسوج در مراسم رونمایی از المان (YASUJ) با بیان اینکه زیباسازی پایتخت طبیعت ایران در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: قبلاً در ورودی شهر یاسوج المان فاقد هویت و زیبایی وجود داشت.

هزینه ۶۸ میلیاردی برای توانمندسازی محلات هدف سبزوار

مهدی برزویی، دبیر ستاد بازآفرینی شهر سبزوار با بیان اینکه سال گذشته سبزوار به عنوان دبیرخانه ستاد بازآفرینی در شرق کشور با ۶ استان انتخاب شد، گفت: چشم‌انداز اقدامات بازآفرینی در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد که یک سال و نیم دیگر فرصت داریم تا با کمک معتمدان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه کمبودهای باقی‌مانده را برطرف کنیم

بهره برداری از کتابخانه پارک تندرستی فردیس

مجتبی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، خدمات شهری و شهرسازی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: کتابخانه پارک تندرستی فردیس آماده تحویل به نهاد کتاب خانه‌ها برای تجهیز و بهره برداری است.

توقیف ۶۰۰ زباله گرد در بجنورد

محمد مهدی خاکشور، معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: نیروهای شهرداری، با اجرای طرحی ضربتی در ۱۰ روز اخیر با ۶۰۰ نفر از زباله‌گردها برخورد و از ادامه کارشان جلوگیری کرده است.

رفع تصرف محوطه تیچر اسکیت پارک دیدگاه سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: با حکم مراجع قضائی از محوطه تیچر اسکیت در ورودی پارک دیدگاه سنندج به متراژ یک هزار مترمربع رفع تصرف شد.

کد خبر 439640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.