۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
تحقق ۵۱ درصدی بودجه سال ۹۹ تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تلاش داریم با برنامه‌ریزی صحیح عمل کرده و برنامه‌هایی که در بودجه ۹۹ پیش بینی شده انجام شوند.

به گزارش ایمنا، شهرام دبیری در یک برنامه تلویزیونی با ارزیابی عملکرد سه ساله شورای شهر تبریز، اظهار کرد: عملکرد شورای پنجم از چند جهت قابل قبول بوده است. نخست اتحاد و همدلی بین اعضا که سبب شده به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی عمل کنیم و این موضوع باعث شده شاهد شورایی کم حاشیه باشیم تا شهروندان نیز شورای همدل را شاهد باشند.

وی از توجه به برنامه‌ریزی و تقویت نقش نظارتی شورا به عنوان دیگر مشخصه‌های شورای پنجم نام برد و افزود: در راستای تقویت نقش نظارتی، حسابرسی تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری آغاز شده است که نشان می‌دهد تلاش داریم نظارت افزایش یافته و شفافیت در امور جاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق ۵۱ درصدی بودجه شهرداری خبر داد و گفت: شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، تحقق بودجه را دشوار کرده زیرا درآمدهای پایدار ناشی از مراجعه برای پروانه ساختمانی کاهش یافته است. تلاش داریم با برنامه‌ریزی صحیح عمل کرده و برنامه‌هایی که در بودجه ۹۹ پیش بینی شده اعم از مسیرگشایی‌ها، حمل‌ونقل عمومی و توسعه فضای سبز طبق برنامه‌ریزی، سرعت و کیفیت انجام شوند.

وی با اشاره به اهداف شورای پنجم در سال پایانی فعالیت خود، اظهار کرد: چشم اندازی ۱۲ ساله برای شهرداری تبیین شده که بدانیم ۱۲ سال بعد شهر در چه جایگاهی قرار دارد و بر اساس آن یک برنامه پنج ساله تدوین شد که کلیات آن تصویب شده بود و هم اکنون شاخص‌های کمی این احکام آماده شده است.

دبیری ادامه داد: با وجود این برنامه چشم‌انداز، هر سال می‌توان ارزیابی کمی شاخص‌ها را انجام داد و حتی شورای آینده هم می‌تواند از آن استفاده کند. برای برای تحقق این برنامه در راستای توسعه هر چه بیشتر شهر تلاش کنیم.

کد خبر 439619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.