باشگاه‌های ایرانی خود را برای نیازمند خسته نکنند

پانصد و سی و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بجنگ سپاهان، بجنگ" عنوان نخست این روزنامه است که به دیدار حساس سپاهان برابر پیکان پرداخته است. سپاهان هم مثل فولاد در نیمه نهایی جام حذفی غایب است و برای رسیدن به لیگ قهرمانان، باید در هفته آخر پیکان را که خودش گزینه سقوط است، از پیش رو بردارد. البته اگر تراکتور فولاد را شکست بدهد و استقلال هم برابر شاهین برنده شود، سپاهان حتی با پیروزی برابر پیکان در رده چهارم قرار می‌گیرد و باید منتظر مشخص شدن قهرمان جام حذفی باشد تا در صورت قهرمان نشدن نفت مسجد سلیمان، به عنوان تیم چهارم سهمیه را کسب کند. اما اگر تراکتور برابر فولاد پیروز نشود، کار برای سپاهان کمی راحت‌تر است و می‌تواند با پیروزی برابر پیکان حداقل رتبه سومی خود را تضمین کند.

"باشگاه‌های ایرانی خود را برای نیازمند خسته نکنند" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به علاقه باشگاه‌های دیگر برای جذب گلر سپاهان، یعنی پیام نیازمند دارد. درخشش پیام نیازمند درون دروازه سپاهان سبب شده تا رقبای سپاهان برای جذب او وسوسه شوند. از این رو هواداران استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به خوشبختی در پست حساس دروازه‌بان بدشان نمی‌آید نیازمند را در لباس آبی یا قرمز ببینند اما باید بگوییم این امر در فصل پیش رو نمی‌تواند برای هیچ تیم ایرانی ممکن باشد، زیرا سپاهان در قرارداد نیازمند قید کرده است فقط در صورت انتقال به تیم خارجی با پرداخت مبلغ مشخصی رضایت نامه‌اش صادر می‌شود اما برای انتقال نیازمند به تیم‌های ایرانی چنین بندی در قرارداد او گنجانده نشده است.

"نام کی روش را که شنید قاطی کرد" عنوان پایانی این روزنامه و در خصوص پشت پرده دعوای برانکو با کی روش است. در این مطلب رضا چلنگر، مترجم سابق برانکو از چگونگی شکل‌گیری و آغاز دعوای برانکو با کی روش پرده برداشته است.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 439609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.