۲۲۲۵ مترمربع از معابر عمومی ساری آسفالت شد

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری گفت: در یک ماه گذشته بیش از دو هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های اصلی شهر ساری آسفالت شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته، با بیان اینکه در یک ماه گذشته حدود دو هزار و ۲۵۵ مترمربع از شریان‌های ارتباطی شهر ساری آسفالت شد، اظهار کرد: ترمیم آسفالت مسیر بلوار داراب در ۷۲ ساعت، از اقدامات این سازمان بوده است.

وی با یادآوری اینکه توزیع عادلانه خدمات، یکی از رویکردهای عباس رجبی شهردار ساری بوده و بر آن تأکید دارد، گفت: این سازمان با هدف گفته شده، ترمیم آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی بلوار امام رضا (ع) را آغاز کرد و بهسازی این مسیر نیز از دیگر اقدامات سازمان عمران است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به ترمیم آسفالت کوی لاله در کمربندی شرقی، خیابان مدرس در بافت مرکزی شهر، محله آذربایجانی‌ها و خیابان المهدی (عج) در بلوار طالقانی اشاره کرد و یادآور شد: سازمان عمران به منظور ایجاد پایداری بیشتر این خدمات عمرانی، از دستگاه فلاسک لکه‌گیری در معابر شهری استفاده کرده تا استانداردسازی بهسازی معابر بیش از گذشته، مورد توجه قرار گرفته باشد.

کد خبر 439605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.