لائوتارو مارتینز می‌تواند جانشین به‌حق آگوئرو باشد

پس از تجربه موفق در به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی، شاید باشگاه منچسترسیتی برنامه تازه‌ای برای به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز از اینتر داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی جوان تیم اینتر که موفق شد به فینال رقابت‌های لیگ اروپا صعود کند، شاید بتواند جانشین آگوئرو باشد. اگرچه مدت زیادی است که تیم بارسلونا به دنبال جذب وی است، اما ممکن است که نهایتاً این بازیکن به‌جای پیوستن به بارسلونا راهی منچستر شود.

آگوئرو که به مدت نه سال، دوران بسیار خوبی را در جمع سیتزین ها پشت سر گذاشته و تقریباً به بزرگترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شده است، قطعاً در طی سال‌ها آتی به فکر خداحافظی از فوتبال خواهد بود و شاید این باشگاه متمول بتواند لائوتارو را جایگزین او کند.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که باشگاه منچسترسیتی می‌تواند گزینه مناسبی برای لائوتارو باشد و درواقع تجربه مثبت این تیم در به خدمت گرفتن بازیکنان آرژانتینی، شاید این بار نیز منجر به تلاش برای خرید مارتینز شود. با توجه به سن کم و توانمندی‌های او، می‌توان گفت که در آینده تبدیل به یکی از بازیکنان مطرح دنیا می‌شود و به همین خاطر پیوستن او به باشگاه‌هایی مثل بارسلونا یا منچستر سیتی کاملاً محتمل است.

کد خبر 439602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.