درخواست هواداران ذوب آهن از استاندار اصفهان: آذری را برگردانید

هواداران ذوب آهن با هشتگ "آذری را برگردانید" زیر آخرین پست اینستاگرامی استاندار اصفهان، خواستار بازگشت این مدیر فوتبالی به باشگاه ذوب آهن شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردادماه سال ۹۸ بود که سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن کنار گذاشته شد و جواد محمدی عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن بر مسند مدیرعاملی این باشگاه تکیه زد.

در فصلی که گذشت تیم فوتبال ذوب آهن با محمدی مدیرعامل جوان نتوانست در جام حذفی نتیجه مناسبی بگیرد و حذف شد و در لیگ برتر هم تا مرز سقوط پیش رفت. البته جواد محمدی دچار کسالت و بیماری است که بعد از شیوع ویروس کرونا باعث شده بود کمتر به باشگاه برود و امور را بیشتر تلفنی حل کند تا کار به جایی کشید که احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به طور موقت به عنوان سرپرست فعلی این باشگاه منصوب شد تا محمدی در صورت بهبود و رهایی از بیماری باز هم رهبری باشگاه ذوب آهن را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

محمدی صندلی مدیرعاملی را به سلامتی ترجیح می‌دهد؟

مشکلات فعلی ذوب آهن ربطی به مدیریت ضعیف ندارد / مردم اصفهان دست به دعا شوند!

ظاهراً هواداران از عملکرد فعلی جواد محمدی رضایت ندارند و تعدادی از آنها با به راه انداختن هشتگ "آذری را بر گردانید" زیر آخرین پست اینستاگرامی استاندار اصفهان، خواستار بازگشت مدیرعامل سابق ذوب آهن به این باشگاه شدند.

کد خبر 439568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسی US ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    بهترین مدیر ورزشی ایران و اصفهان بی شک جناب آذری هستند.