اضافه شدن ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» تا پایان سال

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: تا پایان سال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود، سامانه‌ای که باعث افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری شده است.

به گزارش ایمنا، محمد فرجود یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه «تهران من» را انجام همه تبادلات و پرداخت‌های خرد میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد.

وی افزود: از زمان راه‌اندازی این سامانه تا به امروز بسیاری از پرداخت‌های شهری شهروندان از این طریق انجام می‌شود به خصوص در بخش طرح ترافیک، «تهران من» و سایر پرداخت‌های مربوط به خودرو نسبت به گذشته کار را برای شهروندان خیلی راحت کرده است. به طوری که هم اکنون ۱۵ درصد عوارض خودرو به صورت آنلاین از سوی شهروندان پرداخت می‌شود.

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند با بیان اینکه هم اکنون در سامانه «تهران من» دو میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر با کد ملی و سه میلیون خودرو ثبت شده است، گفت: تا پایان امسال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.

وی افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: نگاه این بوده که تمام سرویس‌هایی که در تهران ارائه می‌شود، یک مراجعه حضوری و یا یک تلفن اضافی به جایی را حذف کند البته در طراحی سرویس‌ها هم کوشش کافی شده است و فقط باید به شهروندان بیشتر معرفی شود.

فرجود با تاکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، اظهار کرد: بسیاری از سرویس‌ها در «تهران من» نوپا هستند و شاید هشت ماه از عمرشان گذشته بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن‌ها قضاوت کرد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران با اشاره به ارائه سرویس پارک حاشیه‌ای در «تهران من» گفت: شهروندان می‌توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزئیات هزینه‌های مربوطه، به راحتی محل‌های پارک حاشیه‌ای را پیدا کنند و بدین صورت از ترددهای متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.

کد خبر 439558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.