از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران از ۱۱ شهریورماه

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اعلام آغاز پروازهای ایران و ترکیه از یازدهم شهریورماه، برنامه پروازی دو کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه ترکیه برنامه پروازی خود به ایران را اعلام کرده است، اظهار کرد: ترکیش ایرلاین، شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، در جدیدترین بروزرسانی برنامه‌های پروازی خود اعلام کرد، از اوایل سپتامبر پروازهای خود را به ۵ شهر ایران از سر می‌گیرد.

وی درباره جزئیات پروازهای ترکیه به ۵ شهر تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان گفت: طبق برنامه اعلام شده ترکیه از اول سپتامبر ۲۱ پرواز در هفته به تهران، ۴ پرواز در هفته به تبریز و شیراز و از پنجم سپتامبر ۲ پرواز در هفته به مشهد و اصفهان خواهد داشت.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: با از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران، پروازهای ایران به شهرهای ترکیه هم آغاز خواهد شد و به این صورت نیست که پروازها فقط با ایرلاین ترکیه انجام شود.

اسعدی سامانی درباره احتمال افزایش قیمت بلیت پروازهای ایران و ترکیه تاکید کرد: نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی تابع نرخ دلار است اما به طور مستقیم به تعداد پروازها و میزان تقاضا بستگی دارد. اگر تعداد پروازها کم و تقاضا بالا باشد احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به برقراری تورهای ترکیه گفت: فعلاً در این مرحله درباره پروازهای بین دو کشور تصمیم گیری شده است و هنوز هیچ تصمیمی درباره برقراری تورهای مسافرتی و گردشگری ترکیه اخذ نشده است.

منبع: ایلنا

کد خبر 439557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.