سازمان جهانی گردشگری مسابقه مهمانداری برگزار می‌کند

سازمان جهانی گردشگری با همکاری بنیاد آموزشی سومت، چالشی در جهت پیشرفت صنعت توریسم در آینده برگزار خواهد کرد که جوایز آن شامل ۳۰ بورسیه تحصیلی می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شده که فعالیت صنعت گردشگری فعلاً متوقف شود و حالا با توجه به بازگشت آن در برخی نقاط جهان، سازمان جهانی گردشگری پذیرای پیشنهادات علاقه‌مندان برای تسهیل و سرعت بخشیدن به بازگشت این صنعت خواهد بود.

دبیر سازمان جهانی گردشگری، زوراب پولولیکاشویلی گفت: بخش گردشگری منبع درآمد میلیون‌ها نفر است. مشاغل این صنعت موقعیت‌ها، قدرت‌ها و برابری‌هایی را برای همه از جمله بانوان، جوانان و مردم ساکن روستا به ارمغان می‌آورد. همانطور که در حال شروع دوباره فعالیت گردشگری هستیم، باید در مورد مهمان‌داری و جذب گردشگر نیز فکرهای جدیدی بکنیم و به ایده‌های جدیدی برسیم که این صنعت را پایدارتر و قدرتمندتر کند. مسابقه چالش مهمانداری سازمان جهانی گردشگری به این منظور برپا شده است.

گفتنی است که معیارهای انتخاب شامل درجه بی نظمی، بلوغ پروژه و پتانسیل اجرایی در کنار دائمی بودن، مقیاس پذیری در همه نقاط، قابلیت دیجیتالی شدن، پایدار بودن و پتانسیل جذب است. این مسابقه همینطور روی موضوعات زیر تاکید دارد:

  • سفرهای لوکس، خوب و سرویس‌ها
  • هتل‌ها و مسائل مربوطه: همه جزئیات از خرد تا کلان و شغل‌های خانوادگی
  • غذا و نوشیدنی‌ها: رستوران‌ها، کترینگ‌ها، پیک‌ها و مسائل مربوطه
  • املاک: همه جزئیات از خرد تا کلان و شغل‌های خانوادگی

گفتنی است که این مسابقه از هم اکنون آغاز شده و تا پایان ماه جاری میلادی (آگوست) ادامه خواهد داشت. یک کمیته انتخاب که شامل متخصصین سازمان جهانی گردشگری و نمایندگان بنیاد آموزشی سومت هستند، ۳۰ نفر پایانی را انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است که هر فینالیست ۱۵ بورسیه تحصیلی برای برنامه‌های مختلف مهمان داری دریافت می‌کند که در آموزشگاه‌های وابسته به بنیاد آموزشی سومت از آن استفاده می‌کنند. علاقه مندان باید از طریق سایت رسمی این مسابقه برای ثبت نام کنند.

کد خبر 439545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.