دبیر: با فضای موجود کسی از ما مدال نخواهد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با این فضا اگر قرار باشد یکسال دیگر المپیک برگزار شود، کسی از ما مدال نخواهد.

به گزارش ایمنا، علیرضا دبیر در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح سالن کشتی جهان‌بخت، اظهار داشت: لطف خدا بود که بازسازی انجام شد. جدا از اینکه فضای فیزیکی درست شده، امیدواریم فضای معنوی و فنی هم درست شود و مربیان بتوانند کشتی را احیا کنند. این فضا ۷۰-۸۰ سال قدمت دارد و دیوارهای صخره‌نوردی زده شده، سالن گرمای زیادی دارد، نم دیوارها را پوشانده بود.

وی افزود: کوهنوردی قول داده تا ۳۱ شهریور سالن را تخلیه کند. قرآن هم می‌گوید یا وعده ندهید یا به وعده‌تان عمل کنید. امیدوارم به وعده‌ای که داده‌اند عمل کنند چون این سالن حیف است. هر میهمان خارجی اول به اینجا می‌آید.

دبیر درباره اردوهای ملی و لیگ، عنوان کرد: شب گذشته با دکتر نمکی جلسه داشتیم. ما رفتیم تا از تلاش کادر درمانی تشکر کنیم. هر زمانی که فیلم‌ها را می‌بینم افتخار می‌کنم و حسرت می‌خورم که خدا چه توفیقی به انها داده است تا اینگونه خدمت می‌کنند. برایشان آرزوی سلامتی داریم. از آنها تشکر می‌کنیم. ما به نمایندگی از همه از آقای نمکی تقدیر کردیم.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد: درباره بازگشایی لیگ و اردوها صحبت شد. قرار است جلسات کارشناسی داشته باشیم و دکتر نمکی هم قول داد حضور داشته باشد. با این فضا اگر قرار باشد ۶ ماه و یکسال دیگر المپیک باشد، کسی از کشتی مدال نخواهد. ۱۰ ماه است بچه‌های ما روی تشکر نیامده‌اند. کشورهای دیگر شروع کرده‌اند. خواهش می‌کنم اجازه فعالیت‌ها داده شود. شما بازار تهران را ببینید.

دبیر عنوان کرد: فوتبال برگزار شده و خیلی‌ها می‌گویند فوتبال با کشتی قابل قیاس نیست. قبول داریم اما چند درصد فرق دارند؟ ما می‌توانیم پروتکل‌ها را بهتر کنیم. آیا واقعاً فوتبالیست‌ها در اردو می‌مانند و به خانه نمی‌روند؟ ما می‌توانیم تیم‌ها بیایند بچه‌ها را نگه داریم و تست‌ها را انجام دهیم. قرار است هفته آینده در جلسه به جمع‌بندی برسیم.

کد خبر 439523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.