روزنامه‌های ورزشی ۲۸ مرداد؛ فوتبال در آستانه ورشکستگی

در حالی که فوتبال ایران در استیصال پرداخت مبالغ یک تا دو میلیون یورویی به مربیان خارجی سرخابی‌ها بود، حالا با شکست در پرونده شکایت مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال باید مبلغ شش میلیون و ۲۰۰ هزار یورو معادل ۱۷۹ میلیارد تومان را به مربی بلژیکی پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –سه‌شنبه ۲۸ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "تاراج" مدعی شد با شکست فدراسیون فوتبال ایران در پرونده شکایت مارک ویلموتس و لزوم پرداخت ۱۷۹ میلیارد تومان به این سرمربی، فوتبال ایران در آستانه ورشکستگی مالی قرار خواهد گرفت.

"گل" با عنوان"کسی که قرارداد را امضا کرده باید تا ریال آخرش را پرداخت کند" به اظهارات قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در واکنش به محکومیت ایران در پرونده مارک ویلموتس پرداخت، البته که بعید به نظر می‌رسد کسی در پرونده ویلموتس با محکومیت خود حاضر به پرداخت چنین مبالغی شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "طارمی دنبال درخشش با پورتو در لیگ قهرمانان است" به ادعای رسانه پرتغالی مبنی بر نزدیک شدن مهدی طارمی به پورتو پرداخت، انتقالی که مطمئناً به دیده شدن آقای گل سابق لیگ ایران در سطح فوتبال اروپا کمک کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کاش همه این‌ها خواب باشد" به محکومیت ۱۷۹ میلیاردی ایران در پرونده ویلموتس پراخت، البته که این مبلغ با قیمت روز یورو جابجا خواهد شد و مطمئناً با افزایش قیمت ارز کار برای پرداخت این غرامت نیز بسیار سخت‌تر خواهد شد.

"ایران ورزشی" با عنوان "۶.۱۳۷.۵۰۰" به مبلغ غرامت فدراسیون فوتبال ایران در پرونده شکایت مارک ویلموتس پرداخت، مبلغی باورنکردنی که احتمال بازگشت آن در دادگاه casنیز بسیار بعید به نظر می‌رسد.

"شوت" با عنوان "با من مشورت نکردند" به اظهارات علی کفاشیان در واکنش به محکومیت ۱۷۹ میلیاردی فدراسیون فوتبال ایران پرداخت، کسی که البته در دوره ریاست خود اگرچه قرارداد خیلی خوبی با کارلوس کی‌روش امضا نکرد، ولی هرگز با چنین حکمی مواجه نشده بود.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"نتیجه دربی؟ ما به فینال صعود می‌کنیم" به اظهارات وحید امیری هافبک لرستانی سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که می‌تواند امید سه یا چهارم گلزنی برای پرسپولیس در دربی پیش رو باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "تکسیرا به خوی سعی کرد شرایط ذهنی‌مان را تغییر دهد" به اظهارات سروش رفیعی در خصوص تغییر سرمربی سپاهان پرداخت، کسی که گفته است با سپاهان تا یکسال دیگر قرارداد دارد و فعلاً قصد جدایی ندارد.

کد خبر 439478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.