پوچتینو در رادار باشگاه‌های بزرگ

سرمربی سابق تاتنهام که جای خود را فصل گذشته به خوزه مورینیو داد، این روزها به دنبال تیم دیگری برای سرمربیگری است و باشگاه‌های متعددی نیز در تلاشند تا او را جذب کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از عملکرد ناموفق تیم‌های بزرگ اروپا در طی فصل جاری و البته در طی هفته‌های اخیر، باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب مربیان تازه هستند و در این میان پوچتینو ازجمله گزینه‌های موردعلاقه باشگاه‌هاست.

تیم یوونتوس پیش از انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی تیم اصلی، پوچتینو را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر داشت که البته در نهایت با این مربی به توافق نرسید.

شنیده می‌شود که باشگاه بارسلونا نیز برای جذب این مربی وارد مذاکره شده است و احتمال دارد که او سرمربی بعدی بارسا باشد. این مذاکرات بلافاصله پس از قطع همکاری با کیکه ستین انجام‌شده است.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که پس از عدم کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه منچسترسیتی بالاخره بیخیال پپ شود. گواردیولا سال‌هاست که در تیم منچسترسیتی اقبالی نداشته و حتی جواز حضور به مرحلۀ نهایی این رقابت‌ها را نیز پیدا نکرده است.

طبق گزارشات نشریه سان، باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد تا پوچتینو را در صورت قطع همکاری با پپ جذب کند و باید دید در ابتدا شرایط صحبت‌ها و رایزنی‌های سرمربی اسپانیایی با سران من سیتی به کجا خواهد رسید.

کد خبر 439464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.