گوشی "ZTE Axon20 5G " چه ویژگی هایی دارد؟ 

شرکت چینی ZTE در تاریخ یکم سپتامبر گوشی هوشمند Axon20 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ZTE Axon20 5G، اولین محصول شرکت ZTE خواهد بود که دارای دوربینی در قسمت زیر نمایشگر است، به همین دلیل هیچ بریدگی روی صفحه نمایش این گوشی وجود ندارد. نمایشگر ۶.۹۲ اینچی این محصول از نوع OLED بوده و رزولوشن آن نیز ۲۴۶۰ * ۱۰۸۰ پیکسل است. بدنه این محصول ترکیبی از فلز و شیشه است.

دوربین سلفی ZTE Axon20 5G دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. دوربین چهارگانه تعبیه شده در پنل پشتی این گوشی دارای یک حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض هشت مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی است.

پیش بینی می‌شود که در گوشی جدید از تراشه اسنپ دراگون 765G استفاده شود. همچنین گوشی ZTE دارای ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز، گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از باتری ۴۱۲۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی مانند سرعت شارژر و قیمت آن در تاریخ یکم سپتامبر اعلام خواهد شد؛ در صورتی که فناوری جدید این گوشی مورد استقبال کاربران قرار گیرد ممکن است در آینده نزدیک شرکت‌های مختلف از آن بهره ببرند.

کد خبر 439456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.