آتش سوزی ۴ هزار متر از علفزارهای نیروگاه/ابلاغ طرح جامع شاهرود

در این بسته خبری از احداث پردیس سینمایی در مرند تا کاهش منابع آبی هفت حلقه چاه شهرکرد و انجام ۷۰۰ پروژه عمرانی در ورامین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

لزوم جلوگیری شهرداری‌ها از ساخت و سازهای غیرمجاز

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز باید در همان مراحل اولیه توسط شهرداری‌ها متوقف شود تا از تبعات اجتماعی آن پیشگیری کنیم.

راه‌اندازی پویش کرامت حسینی (ع) توسط شهرداری گرگان

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان اظهار کرد: شهرداری گرگان نیز مانند بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی را در چند نوبت بین شهروندان نیازمند در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر توزیع کرده است.

افزایش آرامش بصری شهروندان سمنانی

اکرم ذوالفقاری، مسئول کمیته نمای شهرداری سمنان گفت: در ساماندهی نما به دنبال افزایش آرامش بصری شهروندان هستیم.

احداث پردیس سینمایی در مرند

حسین کاوه، شهردار مرند گفت: عملیات اجرایی پردیس سینمایی در این شهر به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم بخش اول آن در شش ماه آینده به پایان برسد.

آتش سوزی ۴ هزار متر از علفزارهای نیروگاه فردیس

حسین عاشوری، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: ۴ هزار متر از علفزارهای نیروگاه منتظر قائم در آتش سوخت.

انجام ۷۰۰ پروژه عمرانی طی ۳ سال اخیر در ورامین

حسین دهقان، شهردار ورامین با بیان اینکه بین شورای شهر و شهرداری ارتباط بسیار سازنده برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: انجام ۷۰۰ پروژه طی ۳ سال گذشته، ایجاد و بهسازی ۴۰ پارک شهری، تکمیل پروژه ۳۰ متری کهنه گل، بازگشایی ۶ کیلومتر از کمربندی خلیج فارس، سنگ فرش و موزائیک معابر و پیاده روها در سراسر شهر گوشه‌ای از خدمات شهرداری ورامین است.

ابلاغ طرح جامع شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود از تصویب و ابلاغ رسمی طرح جامع شهر بعد از ۱۰ سال خبر داد و گفت: با پیگیری‌ها، تلاش مستمر و مجدانه و برگزاری جلسات کارشناسی و رفع ایرادات اعلامی از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، طرح جامع شاهرود ابلاغ شد.

کاهش منابع آبی ۷ حلقه چاه شهرکرد

رضا هاشمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: از مجموع ۱۱ حلقه چاه آب در شهرکرد ۴ حلقه خشک و ۷ حلقه چاه ظرفیت آب دهی آنها ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

۳۰ هکتار بافت فرسوده بافق ارزش تاریخی دارد

سید علی نوروززاده، شهردار بافق گفت: ۳۰ هکتار از ۳۹۰ هکتار بافت فرسوده و قدیم مرکز این شهرستان ارزشمند و ارزش تاریخی دارد.

کد خبر 439439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.