دوباره مرد و مردانگی‌های حدادی‌فر

پانصد و سی و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دوباره مرد و مردانگی‌های حدادی فر" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به رفتار جوانمردانه قاسم حدادی فر دارد. در دیدار ذوب آهن و نساجی در صحنه‌ای که ذوب آهن در حمله بود، قاسم حدادی فر به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان نساجی توپ را به بیرون زد در حالی که می‌توانست به حمله ادامه داده و دروازه نساجی را با چالش مواجه کند؛ به خصوص که داور دستور به ادامه بازی داده بود. این رفتار وی موجب شد تا در پایان بازی محمود فکری، سرمربی نساجی کاپیتان ذوب آهن را ستایش کند و بگوید ای‌کاش این رفتارها در لیگ برتر بیشتر دیده شود.

"تاکتیک همیشگی را کنار گذاشت و برد" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های محمد یاوری دارد. یاوری معتقد است کنار گذاشتن تاکتیک همیشگی و قابل پیش‌بینی سپاهان که مبنی بر ارسال‌های بلند از کناره‌ها و رو آوردن به استفاده از عمق زمین حریف، عامل پیروزی این تیم برابر شهر خودرو بوده است. محمد یاوری درباره پیروزی سپاهان برابر شهر خودرو اظهار کرده که بازیکنان سپاهان در این دیدار با استرس کم‌تر، بدون حاشیه و روان‌تر بازی کردند چون شرایط بازی را دیده و می‌دانستند چه می‌کنند.

"این دو نفر کشک نیستند! نقش رحمان و صمد در تعریف جدید از مدیر فنی" عنوان پایانی این روزنامه است که به بررسی حضور مدیران فنی ذوب آهن و نساجی روی نیمکت مربیان پرداخته است. ذوب آهن با تغییر و تحولاتی که در کادر فنی خود ایجاد کرده به دنبال حضور خوب در فصل آتی لیگ برتر است. نکته جالب اینکه رحمان رضایی که به عنوان مدیر فنی به تیم ذوب آهن ملحق شده روی نیمکت می‌نشیند و در جریان بازی به لوکا مشورت می‌دهد. در نساجی هم چنین است و صمد مرفاوی به عنوان مدیر فنی روی نیمکت نساجی می‌نشیند و در جریان بازی به محمود فکری کمک می‌کند. با این اتفاقات مدیر فنی حالا معنای تازه‌ای در فوتبال ایران پیدا کرده است.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 439373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.