بهبود فضای کسب‌وکار دغدغه دولت است

رییس سازمان امور اقتصاد و دارایی اصفهان گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی دولت با توجه به برنامه عملیاتی ابلاغی، بهبود فضای کسب و کار است.

علی صبوحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای هماهنگی اقتصادی استان با ظرفیت همکاری اداره کل امور مالیاتی، بیمه، گمرک، اداره امور شعب بانک ملی به نمایندگی از بانک‌های استان، بورس منطقه‌ای استان، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و همچنین ظرفیت‌های برون سازمانی در سطح استان از طریق معاونت‌های تخصصی پیگیر همه موارد و مسائل مربوط است.

وی با اشاره به تبعات تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در شرایط کنونی برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید محورهای پنجگانه برای بهبود فضای کسب و کار در وزارت امور اقتصادی و دارایی مطرح است که مختص به دستگاه‌های وزارت اقتصاد و دارایی نیست و همه دستگاه‌هایی که تصمیمات آنها می‌تواند این فضا را متأثر کند، نقش بسزایی دارند.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی اصفهان افزود: بخش خصوصی در راستای رونق تولید و حفظ اشتغال نیز نقش مهمی دارد.

صبوحی گفت: اشتغال یکی از موضوعات اساسی و اصلی کشور است و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی دولت با توجه به برنامه عملیاتی ابلاغی، بهبود فضای کسب و کار است بنابراین اولویت اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اجرای سیاست‌های تأمین مالی و ارجاع اعتبار به سمت واحدهای تولیدی است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت‌های دولت، تقویت سرمایه‌گذاری است و باید تلاش کنیم زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی را فراهم سازیم.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی اصفهان با تاکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات واحدهای تولیدی است، اضافه کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی با افتخار برای انجام وظیفه در قبال واحدهای تولیدی آماده است.

کد خبر 439372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.