ضدعفونی حوزه‌های کنکور تهران توسط ۲۰۰ تیم شهرداری

۲۰۰ تیم مشترک سازمان‌های مدیریت پسماند و آتش‌نشانی، وظیفه ضدعفونی کردن حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در تهران را بر عهده گرفت.

به گزارش ایمنا، صدرالدین علیپور در این باره افزود: این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا وظایف مختلف و سنگینی همچون ساماندهی پسماندهای بیمارستانی، جمع‌آوری و دفن چند برابری زباله‌ها و ضدعفونی معابر را علاوه بر وظایف ذاتی خود برعهده گرفته است و تازه‌ترین مورد از این مسئولیت‌ها ضدعفونی حوزه‌های برگزاری کنکور است.

وی با بیان اینکه بر اساس موافقت شهردار تهران، سازمان آتش‌نشانی نیز در این زمینه همکاری می‌کند، اضافه کرد: عملیات ضدعفونی در روزهای آینده به اجرا گذاشته می‌شود تا داوطلبان با نگرانی کمتری در کنکور حضور پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، امسال حوزه‌های کنکور سراسری به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نسبت به گذشته افزایش یافته و از ۵۱۸ به ۷۷۳ حوزه رسیده است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و بیانیه مشترک وزیر بهداشت، درمان و آموزش عالی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آزمون سراسری امسال در روزهای ۲۹ مرداد تا اول شهریور با رقابت یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب برگزار می‌شود و رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های مصوب وزارت بهداشت در برگزاری این آزمون اجباری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 439352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.