کرج به ۴ ایستگاه آتش نشانی نیاز دارد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با توجه به استاندارد هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی در کلانشهر کرج به چهار ایستگاه دیگر نیاز داریم.

به گزارش ایمنا، عباس وحیدی در این باره اظهار کرد: دو ایستگاه بلوار کامیون داران و شهید صدوقی با هدف امدادرسانی و آموزش کارکنان و با همت مدیریت شهری کرج و حمایت‌های اعضای شورا به بهره برداری رسید.

وی افزود: این ایستگاه‌ها افزون بر امدادرسانی به شهروندان کرجی مناطق همجوار و بخشی از آزاد راه تهران - کرج - قزوین را نیز تحت پوشش خدماتی خود قرار خواهد داد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: پروژه سوم استخر شنای آموزشی ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی است که بخشی از برنامه‌های آماده سازی و آموزشی کارکنان آتش نشانی در این مکان انجام می‌شود.

به گفته وی برای احداث و تجهیز این سه پروژه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان آتش نشانی کرج هزینه شده است.

وحیدی نیروی عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج را ۵۰۸ نفر عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به استانداردها بیش از یکصد نیرو عملیاتی دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی در کلانشهر کرج لازم است، یادآور شد: برای رسیدن به حدنصاب‌ها به چهار ایستگاه کم داریم.

کد خبر 439337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.