مشارکت شهرداری در احداث زمین چمن مصنوعی چمگردان

شهردار چمگردان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها احداث زمین ورزش چمن مصنوعی در شهر آغاز شد و پس از تأمین زیرساخت‌های لازم از سوی شهرداری در روزهای آینده چمن مصنوعی آن که توسط اداره ورزش و جوانان تهیه شده نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا ملاکبیری در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری چمگردان اظهار کرد: اجرای ۶۴ پروژه در شهر چمگردان فعال بوده و با توجه به چالش‌های اقتصادی که شهرداری با آن مواجه بود در گام نخست گروه امانی شهرداری را تشکیل دادیم تا با استفاده از ظرفیت نیروهای شهرداری و تجهیزات لجستیکی بتوانیم اجرای پروژه‌ها را مدیریت کرده و به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر چمگردان عنوان کرد: اصلاح سه راهی ورودی شهدا یکی از پروژه‌های مهم شهرداری بشمار می‌رفت که در سال اول فعالیت بنده به عنوان شهردار به بهره برداری رسید.

شهردار چمگردان افزود: لکه‌گیری و آسفالت معابری که فاقد آسفالت بودند یکی دیگر از اقدامات عمرانی شهرداری چمگردان بشمار می‌آید که باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شد و در تلاش هستیم نهضت آسفالت در این شهر با سرعت قابل قبول ادامه داشته باشد.

ملاکبیری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، خیرین و اداراتی چون اداره ورزش و جوانان یکی دیگر از سیاست‌های شهرداری چمگردان در دوره پنجم در انجام پروژه‌های عمرانی است و خوشبختانه در حوزه ورزش و جوانان توانستم موارد شایانی را به مرحله اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: در پی مذاکرات انجام شده و با مصوبه شورای اسلامی شهر چمگردان زمینی برای احداث آکادمی کشتی در نظر گرفته شد و با جذب کمک خیرین، موفق به احداث این مجموعه شدیم.

شهردار چمگردان یکی از خواسته جوانان شهر را داشتن زمین چمن برای فعالیت‌های ورزشی دانست و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها احداث زمین ورزش چمن مصنوعی در شهر آغاز شد و پس از تأمین زیرساخت‌های لازم از سوی شهرداری در روزهای آینده چمن مصنوعی این زمین که توسط اداره ورزش و جوانان تهیه شده نصب خواهد شد.

ملاکبیری عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث این مجموعه ورزشی هزینه شده است تا نسل جدید بتوانند از امکانات ورزشی مناسب بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: اجرای بلوار اباذر در چهار فاز تعریف شده است که امروز فاز سوم آن آغاز شده و در خصوص آزادسازی اراضی مورد نیاز این پروژه بیش از سه میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است و روند آزادسازی‌ها همچنان ادامه دارد.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: مجموعه استخر شهر چمگردان یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری بشمار می‌آید که متأسفانه سالهاست نیمه تمام باقی مانده است از این رو به سمت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی حرکت کردیم تا در قالب مشارکت ترکیبی این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

‌ملاکبیری یادآور شد: توسعه باغ بانوان، مسقف سازی سالن کنار گلزار شهدای شهر، احداث باند شمالی خیابان ۲۲ بهمن، تکمیل و بهره‌برداری از پارک هنر و همچنین دیواره‌سازی، پیاده‌رو سازی و اصلاح روشنایی مجموعه فضای سبز پارک ساحلی شهر از دیگر اقدامات شده در حوزه عمرانی است.

کد خبر 439328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    اگه راست میگی حقوق بیمه سنوات اضافه کاری تعطیل کاریه کارگران دربدر رابده که تا پاسی از شب زباله گردی نکنند