اجرای ۷۰۰ پروژه عمرانی در ورامین

شهردار ورامین گفت: ۷۰۰ پروژه عمرانی در سه سال اخیر در ورامین اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، حسین دهقان با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به مناطق محروم در ورامین اقدامات بسیار خوبی انجام شده، در خصوص عملکردی شهرداری اظهار کرد: تکمیل و در حال تکمیل شدن ۷۰۰ پروژه در سه سال گذشته، ایجاد و بهسازی ۴۰ پارک شهری، تکمیل پروژه ۳۰ متری کهنه گل، بازگشایی ۶ کیلومتر از کمربندی خلیج فارس، سنگ فرش و موزائیک معابر و پیاده روها در سراسر شهر، از بلوار امام رضا (ع) گرفته تا خیابان دانشگاه گوشه‌ای از خدمات شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه بدنه شهرداری پاک است و برای اجرای قانون هیچ توصیه‌ای را نمی‌پذیریم افزود: بین شورای شهر و شهرداری ارتباط بسیار سازنده برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و باید از اعضای شورای تشکر کنیم چرا که در این راه اعضا با تصویب لوایح و دیگر کارها در این راه ما را کمک کردند.

شهردار ورامین با اشاره به ایجاد تحول در منطقه حصارک گفت: در یکی از محلات امراباد یک میلیارد تومان بودجه هزینه کردیم تا مردم رضایت داشته باشند و این موضوع که مردم قبلاً احساس می‌کردند بین شهرداری و بدنه اجتماعی جامعه اختلاف است، اما با اقدامات سال‌های اخیر ما وارد مرحله رضایتمندی مردم شدیم کاملاً مشهود است.

دهقان افزود: در بحث کرونا اقدامات ما جهادی و انقلابی بود و با کمک نیروهای بسیج و موکب‌های شهر اقدامات تاریخ ساز در ورامین انجام شد و شهرداری ورامین از همان دوران شیوع ویروس کرونا، آتش نشانی شهرداری به صورت محله‌ای، به ضد عفونی می‌پرداخت، با گذشت چند روز از این اقدامات، شهرداری ورامین با موکب احباب الرضا شهرستان به همکاری پرداخت و ضد عفونی معابر و محل‌های پر خطر انجام داد.

وی با بیان اینکه قبلاً بنای مسجد جامع بسیار مظلوم بود اما این روزها تبدیل به یک میدان شده و با اقدامات زیباسازی مورد رضایت مردم است عنوان کرد: منطقه امامزاده یحیی را با اقدامات اساسی احیا کردیم و موجب شد قیمت زمین در این مناطق افزایش پیدا کند.

شهردار ورامین با تاکید بر اینکه اقوام شورای شهر هیچ تخلفی در حوزه ساخت و ساز ندارند اظهار کرد: در همان ابتدای تصدی یک مقدار بی اعتمادی مردم نسبت به شهرداری ورامین ملموس بود و از همان ابتدا با تلاش بر اینکه با روحیه جهادی، درستکاری، دست پاک خدمت به مردم، برای جلب اعتماد مردم تلاش شد و آغاز به کار کرد و سعی شد از ابتدای کار، شهر را از بی روحی خارج کنیم. در مجموعه این اقدامات با افزایش نور و روشنایی و ساماندهی پارک‌ها شهر را از بی روحی خارج کردیم.

وی گفت: مردم شهرستان، مردم فهیم، بصیر و متدینی هستند که با انجام کوچک‌ترین کار، قدردان آن هستند برخی‌ها حضوراً به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از اقدامات انجام شده سپاسگزاری می‌کنند.

منبع: مهر

کد خبر 439324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.