تصمیم کبرایی که بارسا باید بگیرد

این روزها شاید سخت‌ترین روزهای بارسا در دهه گذشته باشد و مهم‌ترین تصمیمی که سران بارسا در این وهله زمانی باید اتخاذ کنند، انتخاب مربی جدید برای تیم است؛ البته گزینه‌های متعددی روی میز کاتالان‌هاست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، تیم بارسلونا این روزها بحران بسیار شدیدی را تجربه می‌کند و باید تصمیم بگیرد که هر چه سریع‌تر مربی خود را برای فصل آینده انتخاب کند، البته افراد زیادی در لیست آبی اناری‌ها هستند، اما مشخص نیست که درنهایت چه کسی انتخاب خواهد شد.

بالاخره پس از انتظار زیاد هواداران بارسلونا، کیکه ستین سرمربی این تیم از سمتش برکنار شد. اتفاقی که شایدخیلی زودتر باید رخ می‌داد تا هواداران شاهد یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ خود نباشند.

گزینه‌های متعددی روی میز بارساست و در این میان نام ژاوی، پوچتینو و رونالدو کومان بیشتر از همه به گوش می‌رسد. البته ژاوی از گزینه‌های مدیریت برای سرمربیگری حتی پیش از به خدمت گرفتن ستین بود، اما سران بارسا درنهایت نتوانستند با کاپیتان سابق تیم به توافق برسند.

مائوریتسیو پوچتینو که در مصاحبه جدیدش، حرف‌های چند سال پیش خود در رابطه با بارسلونا را پس گرفت، گزینه موردنظر بارسایی ها نیز بوده است، اما گزارش‌ها حاکی است که به دلیل درخواست رقم بالا برای دستمزد، بارسایی‌ها با وی همکاری نخواهند کرد. حتی شنیده می‌شود که یوونتوسی‌ها نیز به خاطر همین مسئله از جذب پوچتینو صرفنظر کرده و پیرلو را به‌عنوان مربی خود انتخاب کردند.

اما در میان گزینه‌ها، شاید بیشترین شانس را رونالد کومان داشته باشد. او پیش‌ از این نیز از کاندیدهای نشستن روی نیمکت بارسلونا بوده است و شاید بالاخره زمان موعود برای وی فرابرسد. هرچند که برخی از افراد در پست‌های مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که تا انتخابات بعدی نیازی به جذب سرمربی جدید نیست و باید گارسیا پیمینتا که در حال حاضر سرمربی بارساست به‌عنوان سرمربی تیم اصلی انتخاب شود.

کد خبر 439310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.