۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
توقیف ۶۰۰ زباله‌گرد در بجنورد

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: نیروهای شهرداری، با اجرای طرحی ضربتی در ۱۰ روز اخیر با ۶۰۰ نفر از زباله‌گردها برخورد و از ادامه کارشان جلوگیری کرده است.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی خاکشور اظهار کرد: با دستور استاندار و ستاد مقابله با کرونا، طرح برخورد با زباله گردها و جمع آوری آنان در دستور کار است و در چند روز اخیر در هر شبانه‌روز با ۶۰ نفر از آنان برخورد شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح، زباله‌های جمع آوری شده توسط زباله گردها، توقیف و نسبت به دفن بهداشتی آن‌ها اقدام می‌شود و با اجرای این طرح تقریباً بساط زباله گردهای بجنورد برچیده شده و آنان دیگر انگیزه‌ای برای حضور در معابر و جمع آوری زباله‌ها از سطح شهر ندارند.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد ادامه داد: تلاش داریم تا با همکاری دادستانی زمینه توقیف خودرو یا سه چرخ‌هایی که زباله گردها با آن اقدام به جمع آوری زباله می‌کنند را فراهم کنیم.

خاکشور با اشاره به برخورد و پلمب انبارهای ضایعاتی شهر خاطرنشان کرد: هیچ یک از انبارهای یادشده برای فعالیت مجوز ندارند، البته نسبت به پلمب برخی از این انبارها اقدام شده اما دوباره در اقدامی غیرقانونی، فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

وی گفت: در مرکز استان ۶۱ انبار ضایعاتی شناسایی شده که بدون مجوز در حال فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 439302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.