آغاز ثبت‌نام سرویس‌های مدارس ایلام

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: ثبت نام رانندگان سرویس های مدارس تا دوم شهریورماه در دفاتر پیشخوان دولتی ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا طاهری اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی شامل تاکسی، ون، اتوبوس و مینی بوس که مایل هستند در سال تحصیلی جدید به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند از ۲۵ مرداد تا دوم شهریور فرصت ثبت نام دارند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تجمع رانندگان، کسانی که سال گذشته در سامانه سپند سرویس مدارس اسم و پرونده دارند از طریق ارسال یک پیامک کوتاه تمایل خود برای سال جدید تحصیلی را اعلام می‌کنند و رانندگانی که برای اولین بار قصد دارند به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند برای ثبت نام به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام با بیان اینکه کودکان حساس و بسیار آسیب پذیر هستند، تاکید کرد: از همه رانندگان صلاحیت‌های فردی و اخلاقی و نیز آزمایش‌های لازم توسط مراجع ذی صلاح گرفته می‌شود.

طاهری یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا شرایط برای رانندگان در دو حالت سفید و زرد تعریف شده است و رانندگان و سرنشینان باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را باید رعایت کنند.

وی افزود: در وضعیت سفید رانندگان تاکسی می‌توانند با ظرفیت تکمیل فعالیت کنند اما در حالت زرد تعداد سرنشینان هر ماشین به راننده ابلاغ می‌شود و تاکسی سه نفر و اتوبوس ۱۸ نفر را می‌تواند جابجا کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 439287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.