آغاز نام نویسی متقاضیان سرویس مدارس در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فرآیند ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از ۲۵ مرداد شروع و تا دوم شهریور ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، حسین اخلاقی با اشاره به مراحل ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید بنا به گفته مسئولان آموزش و پرورش از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد، در صورت فعالیت مدارس، اگر خانواده‌ها نیاز به سرویس داشته باشند، این سازمان آمادگی دارد، تا نسبت به ارائه سرویس اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام در سامانه سپند از سال گذشته به صورت سراسری در کشور اجرا شد؛ امسال هم در گام اول ۱۰ شرکت پیمانکاری ثبت نام کردند، که در این سامانه و سازمان ثبت و تأیید شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس افزود: در حال حاضر در بحث ثبت نام از رانندگان قرار داریم که از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری ثبت نام آنها آغاز شده و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اخلاقی ادامه داد: رانندگانی که در سال گذشته در سامانه سپند ثبت نام داشته اند و سهمیه سوخت هم دریافت کرده بودند، اکنون با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در صورتی که مشخصات فردی و خودرویی آنها تغییری نکرده باشد نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با شروع ثبت نام پیامکی برای این رانندگان ارسال می‌شود، تا اگر تمایل داشتند سال آتی نیز در بحث سرویس مدرسه فعالیت داشته باشند، اعلام آمادگی کنند و این کار از طریق پیامک انجام خواهد شد و ثبت نام مجدد آنها انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: آن دسته از رانندگانی که در سال گذشته در سامانه ثبت نام نکرده اند و متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید هستند، با توجه به هماهنگی انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری می‌توانند به این دفاتر مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 439262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.