آتش سوزی مسکن مهر آستارا مصدومی نداشت

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی یک واحد مسکونی در مسکن مهر ۹۰۰ واحدی این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش سوزی یک واحد مسکونی در مسکن مهر روز یکشنبه _۲۶ مردادماه_ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا افزود: ۹ آتش نشان با دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه در مسکن مهر اعزام و با آتش سوزی در بلوک سه طبقه اول یک واحد مسکونی مواجه شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به قفل شدن در ورودی منزل مسکونی آتش نشانان از طریق تراس وارد خانه شدند و بعد از نجات یک زن و کودک آتش را مهار و از سرایت آن به واحدهای همجوار جلوگیری کردند.

لطف جویی علت این آتش سوزی را خطای انسانی عنوان کرد و گفت: شدت آتش سوزی و دود به حدی بود که باعث سوختن تمامی لوازم منزل و شکسته شدن شیشه‌ها و سیاه شدن دیوارهای واحدهای همجوار شد.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اضافه کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی قبل از ترک منزل مسکونی و محل کار خود از بسته بودن شیرهای گاز اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، پنج خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و یک تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 439253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.