توسعه فضاهای ورزشی شاخصه سلامت جامعه است

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه فضاهای ورزشی را شاخصه مهم سلامت جامعه دانست و اظهار کرد: شورای شهر از هر طرح و برنامه‌ای در راستای توسعه فضای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی شهروندان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی شامگاه یکشنبه _۲۶ مرداد ماه ۹۹_ در آئین افتتاح مجموعه ورزشی غدیر در قالب یازدهمین برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان تاکنون کمک شایانی به متولیان ورزش استان در زمینه توسعه فضاهای ورزشی کرده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر پشتوانه برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در شهر است، تصریح کرد: از هر طرح و برنامه‌ای در راستای توسعه ورزش و سرانه‌های ورزشی شهروندان حمایت و همراهی می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه در تمام مناطق شهر اصفهان از سه سال پیش آهنگ توسعه به صدا درآمده است و چهره شهر را در حوزه عمرانی، فرهنگی و ورزشی دگرگون کرده است، ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده و اقدامات در حال اجرا تلاش می‌کنیم شاهد توسعه مطلوب شهر، سرانه‌های ورزشی و احترام شایسته به شهروندان باشیم.

وی توسعه فضاهای ورزشی را شاخصه مهم سلامت جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر شاهد نابود شدن ویروس کرونا باشیم تا شور و نشاط فضاهای ورزشی همچون گذشته بازگردد.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه این روزها شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی هستیم، مدیران شهری در راستای کاهش این چالش برای توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند.

کد خبر 439244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.