وجود ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان/ بخش خصوصی به میدان بیاید

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در استان اصفهان ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد؛ اداره ورزش و جوانان با کمک بخش خصوصی باید توسعه فضاهای ورزشی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمد مجیری شامگاه یکشنبه _۲۶ مرداد ماه ۹۹_ در آئین افتتاح مجموعه ورزشی غدیر در قالب یازدهمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اظهار کرد: در استان اصفهان سرانه ورزشی بسیار پایین و کمتر از نیم متر مربع برای هر نفر است از این رو این استان فقیرترین استان کشور به لحاظ سرانه ورزشی است که می‌طلبد در این راستا با توسعه مراکز ورزشی اقدامات اساسی انجام شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی غدیر تصریح کرد: این مجموعه شامل زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال، بسکتبال و زمین تنیس همچنین پارکینگ اختصاصی بوده که عملیات بازسازی و تجهیز آن با صرف هزینه‌ای ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ادامه داد: زیرسازی، حصار کشی اجرای چمن مصنوعی و روکش زمین هارد کورت و نصب وسایل استاندارد ورزشی نظیر دروازه، تور و جایگاه تماشاگران از جمله اقدامات انجام شده در مجموعه ورزشی غدیر به شمار می‌رود.

وی افزود: در مجموعه ورزشی غدیر با استفاده از مربیان برجسته و مدرسان مجرب رشته‌های ورزشی گامی بزرگ در راستای ایجاد نشاط اجتماعی اقشار مختلف جامعه و ارتقای سرانه ورزشی برخواهیم داشت.

مجیری با بیان اینکه از دو سال پیش توسعه مجموعه ورزشی غدیر در برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری قرار گرفت، گفت: بازسازی و تجهیز این مجموعه ورزشی در مدت زمان شش ماه انجام شد و امروز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این مجموعه ورزشی دارای پارکینگ اختصاصی در مجاورت رینگ اصلی شهر و در فضای زیبای باغ غدیر اصفهان واقع شده و شرایط دسترسی آسانی برای استفاده بهینه شهروندان را فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد پاکروان به عنوان پیشکسوت ورزش و رسانه اصفهان گفت: محمد پاکروان اسوه اخلاق و ارتباطات در حوزه رسانه و ورزش بود.

کد خبر 439238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.