ذوب‌آهن بازی بسته‌ای داشت که منطقی بود

یک کارشناس فوتبال گفت: با اضافه شدن دانیال اسماعیلی فر و مهدی پور در خط هافبک ذوب آهن از دفاع خارج شد و حفظ توپ کرد، اما نتوانست موقعیتی خطرناک روی دروازه نساجی ایجاد کند. هدف ذوب آهن کنترل بازی بود و به ضد حملات چشم داشت و برای حداقل امتیاز می‌جنگید که منطقی بود.

مهدی رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تساوی ذوب آهن مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی خوبی نبود، دو تیم اشتباهات متعددی داشتند و بازی مالکانه‌ای ندیدم. ذوب آهن به خاطر شرایطی که داشت نباید نتیجه را واگذار می‌کرد برای همین بسته بازی کرد و در نیمه اول با سیستم ۴.۴.۲ به زمین رفتند.

وی ادامه داد: دو مهاجم خارجی در خط حمله ذوب آهن بودند که یکی از آنها برای دفاع عقب می‌آمد، نساجی می‌توانست از فضای پشت هافبک ذوب آهن استفاده کند که اوایل بازی این کار را انجام داد ولی موفق به ادامه این تاکتیک نبود.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه ذوب آهن با تعویض‌هایی که انجام داد توانست بهتر بازی کند، خاطر نشان کرد: با اضافه شدن دانیال اسماعیلی فر و مهدی پور در خط هافبک، ذوب آهن از دفاع خارج شد و حفظ توپ کرد، اما نتوانست موقعیتی خطرناک روی دروازه نساجی ایجاد کند. هدف ذوب آهن کنترل بازی بود و به ضد حملات چشم داشت و برای حداقل امتیاز می‌جنگید که منطقی بود.

رجب زاده اضافه کرد: در جدول تقریباً حضور ذوب آهن برای فصل آینده در لیگ برتر قطعی شده و باید شرایط خاصی پیش بیاید که این تیم به لیگ دسته یک سقوط کند.

وی در خصوص داوری بازی تصریح کرد: داور قضاوت راحتی داشت و اتفاق خاصی رخ نداد که بگوییم داور در نتیجه بازی تأثیر گذار بود.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه هرکدام از تیم‌هایی که پایین‌تر از ذوب آهن قرار دارند اگر ببازند، ذوب آهن در صورت شکست هم سقوط نمی‌کند، گفت: ذوب آهن تیم ریشه داری است که انسان‌های زیادی از طریق سیستم این باشگاه در آمدزایی می‌کنند و اگر تیم فوتبال ضربه بخورد تمام رشته‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند. امیدواریم ذوب آهن در لیگ برتر بماند تا برای سال دیگر یک فکر اساسی کرد زیرا تیم بیمار شده و باید با انتخاب و تفکر درست تحت درمان قرار بگیرد

کد خبر 439187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.