منطقه ۱۰ برند سرمایه‌گذاری شهر اصفهان می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۰ پروژه مشارکتی کوچک و بزرگ در این منطقه خبر داد و گفت: این منطقه برند سرمایه گذاری شهر شناخته شده به طوری که سال گذشته شاهد حدود ۴۰۰ درصد رشد سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های مختلف بودیم.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالقوه برای سرمایه گذاری در این منطقه، حضور و مشارکت سرمایه گذاران رشد و توسعه را همراه خواهد داشت.

وی افزود: منطقه ۱۰ یکی از مناطق مهم و شاخص شهر اصفهان بشمار می‌رود که رویکرد توجه به اجرای پروژه‌های بخش خصوصی و مشارکتی را دنبال می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه جذب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها در حوزه اقتصادی شهر مورد تاکید مدیران شهری بوده است، در صدد برآمدیم تا از این ظرفیت نهایت استفاده را برای توسعه پایدار و ایجاد ثروت در منطقه ۱۰ داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی فعال در منطقه ۱۰، گفت: این منطقه با وجود ظرفیت‌های مناسب و مطلوب خود به عنوان برند سرمایه گذاری شهر اصفهان شناخته شده است به طوری که سال گذشته حدود ۴۰۰ درصد رشد سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های مختلف را در این منطقه شاهد بودیم.

شهبازی با بیان اینکه منطقه ۱۰ به عنوان یک منطقه ایمن برای سرمایه‌گذاری، همراهی و تعامل خوبی با سرمایه گذاران به ویژه در زمینه اقتصاد شهری دارد، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ پروژه مشارکتی در این منطقه در حال اجراست که پس از بهره‌برداری نقش مهم و اثرگذاری در ارتقای زندگی شهروندان خواهد داشت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از شهرک سلامت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم مشارکتی این منطقه یاد کرد و گفت: اجرای این پروژه می‌تواند نقش مهمی در توسعه سلامت پایدار شهر و استان اصفهان همچنین جذب توریست سلامت به ویژه از کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه داشته باشد.

وی با اشاره به روند پروژه مشارکتی پارکینگ بیمارستان عسگریه، اظهار کرد: اجرای این پروژه که با هدف کاهش ترافیک خیابان عسگریه انجام شده، مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

شهبازی ادامه داد: مجموعه تجاری، مسکونی و پارکینگ خیابان عطار نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مشارکتی در حال احداث است و می‌تواند به عنوان پروژه محرک توسعه و تغییر در بافت فرسوده محسوب شود.

وی با اشاره به احداث چهار پروژه مجموعه مسکونی مشارکتی در اتوبان خزایی شامل نیلوفر، یاس، اقاقیا و گندم، افزود: این پروژه‌ها با سرمایه گذاری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در حوزه گیاهان دارویی و کشاورزی شهری با توجه به قابلیت زمین‌های کشاورزی داخل محدوده می‌توان فضاهایی با این کاربری ایجاد کرد تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه کفش با توجه به قابلیت‌های موجود در خیابان حکیم اسدی، می‌توان این محور را به نمایشگاه و برند تولید کفش دست دوز شهر اصفهان تبدیل کرد.

کد خبر 439182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.