ارتش زرد بالاخره لبخند زد

پانصد و سی و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ارتش زرد بالاخره لبخند زد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به پیروزی سپاهان در برابر شهر خودرو در ورزشگاه نقش جهان دارد. سپاهان پس از سه شکست متوالی بالاخره رنگ پیروزی را دید. در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته تیم‌های سپاهان و شهر خودرو در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر سپاهان به پایان رسید. سپاهان و شهر خودرو هر دو ۴۵ امتیازی بودند و با پیروزی در دو دیدار باقیمانده شانس کسب سهمیه آسیایی داشتند.

"امیدوار به هفته پایانی" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به دیدار ذوبی‌ها دارد. تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن شب گذشته با هم دیدار کردند که در پایان دو تیم به تساوی رضایت دادند. ذوب آهن که به دنبال پیروزی برای سقوط نکردن در این دیدار بود، از ابتدای این دیدار تلاش بیشتری نسبت به حریف داشت و موقعیت‌هایی را هم ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد؛ البته نساجی در دقیقه ۳۴ گلی را به ثمر رساند که داور ان را مردود اعلام کرد.

"تداوم جلسات بیهوده برای حق پخش" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به پیگیری اخذ حق پخش تلویزیونی برای باشگاه‌ها دارد. رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی تاکید کرد که هفته آینده با مسئولان صدا و سیما در این خصوص جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا در قالب تفاهم نامه بتوانند مطالبه به حق جامعه ورزش را جامه عمل پوشانده و این ماجرا را به سرانجام برسانند.

برای مشاهده همه صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا کلیک کنید.

کد خبر 439162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.