سری گلکسی A برای سه سال آپدیت اندروید دریافت می‌کند

در صورتی که شایعات صحت پیدا کند، محصولات جدید از سری گلکسی A سامسونگ نیز سه نسخه بعدی از سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، چندی پیش مشخص شد که سری گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ به‌جای پشتیبانی نرم‌افزاری دو ساله از پشتیبانی سه ساله برخوردار خواهند بود و این یعنی سه نسخه بعدی از سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کنند.

این اتفاق باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران محصولات سامسونگ شد، زیرا تا پیش از معرفی سری نوت ۲۰، پرچم‌داران سامسونگ تنها دو نسخه بعدی از سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کردند. حال شایعاتی به گوش رسیده که بر اساس آن‌ها محصولات جدید سری گلکسی A نیز چنین پشتیبانی را دریافت خواهند کرد و مانند سری گلکسی نوت ۲۰ به مدت سه سال از پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار خواهند بود.

سامسونگ با تأیید این موضوع در پاسخ یکی از دارندگان گلکسی A90 گفته که شرکت کره‌ای افزایش زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از مدل‌های بالارده سری گلکسی A را که بعد از گلکسی اس ۱۰ عرضه شده‌اند، بررسی می‌کند. با این حال هنوز فهرست دقیقی از محصولات مدنظر سران سامسونگ از سری گلکسی A مشخص نشده است و نمی‌دانیم کدامیک از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A آپدیت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دریافت خواهند کرد.

منبع: زومیت

کد خبر 439156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.