گل سردار به قطر، نامزد جایزه بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا + لینک نظرسنجی

با اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل سردار آزمون به قطر نامزد بهترین گل ادوار گذشته جام ملت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین گل ادوار گذشته جام ملت‌های آسیا، ۳۲ گل را نامزد کرده که در بین آن‌ها گل سه امتیازی سردار آزمون به قطر در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا وجود دارد. سایت AFC با برگزاری نظرسنجی به طور دو به دو گل‌های مختلف را با هم بررسی می‌کند که گل سردار باید با گل مائوژیانژ که در جام ملت‌های ۲۰۰۷ وارد دروازه حسن رودباریان کرده بود، رقابت کند.

در گزارش AFC درباره این دو گل آمده است: "سردار آزمون با زدن گل خارق‌العاده و فرصت‌طلبانه‌ای، باعث پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ شد. دفاع مستحکم قطر، ایران را برای رسیدن به گل ناکام گذاشته بود تا اینکه کمی پس از آغاز نیمه دوم ضربه غریزی آزمون به مقاومت قطری‌ها پایان داد و هواداران ایران را هم به وجد آورد.

در همین حال، رقیب سردار آزمون مائوژیانگینک و گلش در جام ملت‌های ۲۰۰۷ و در بازی تیم‌های چین و ایران در مرحله گروهی است. مسابقه‌ای که با نتیجه ۲، ۲ به پایان رسید. او در دقیقه ۳۲ بازی یک توپ ارسالی از سمت راست را که از مدافعان ایران رد شده بود استپ کرد و با یک ضربه روی پا دروازه حسن رودباریان را باز کرده و گل دوم چین را به ثمر رساند. تیم ملی ایران در این بازی با گل‌های فریدون زندی و جواد نکونام بازی را به مساوی کشاند. "

برای رأی دادن به گل سردار آزمون اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 439149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.