حمایت هواداران باعث پیروزی شد / قلعه نویی به بن بست تاکتیکی خورده بود

یک کارشناس فوتبال گفت: وقتی همه می‌دانند تکسیرا مربی موقتی است شوک مثبت حساب نمی‌شود، همچنین بازیکنان قلعه نویی وابسته او هستند که با جدایی این مربی دو بازیکن قرارداد خود را فسخ کردند و تعداد این بازیکنان بیشتر خواهد شد. شوک مثبتی با رفتن قلعه نویی ندیدم.

احمد جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با پیروزی سپاهان مقابل شهر خودرو اظهار کرد: سپاهان سه باخت پشت سر هم داشت و تغییراتی در کادر فنی این تیم ایجاد شد که بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی نداشتند، اما دیشب هواداران قبل از شروع بازی این تیم را از هتل تا ورزشگاه بدرقه کردند که روحیه بازیکنان را بالا بردند.

وی افزود: نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم و تنها شوت مهدی کیانی بود که به تیر دروازه برخورد کرد، اما در نیمه دوم سپاهان بازی بهتری ارائه داد و به غیر از ۱۰ دقیقه آخر کنترل بازی را در اختیار داشت. لازم ذکر است که کیفیت بازی برای سپاهان مهم نبود و تنها کسب سه امتیاز برای این تیم اهمیت داشت.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سپاهان برای تغییرات در بازیکنان محدودیت داشت، تصریح کرد: این تیم کمبود بازیکن دارد و با توجه به اینکه شایان مصلح در چند بازی آخر خود عملکرد خوبی نداشت و از جانب هواداران تحت فشار روانی بود باز هم از او استفاده شد که این دفعه نجات دهنده تیم بود.

جمشیدیان در خصوص استعفای امیر قلعه نویی و شوک مثبتی که به سپاهان وارد شد، خاطر نشان کرد: به نظر من استعفای قلعه نویی و جایگزینی تکسیرا به عنوان سرمربی موقت شوک مثبت نیست، وقتی شوک مثبت رخ می‌دهد که تیم نتایج ضعیفی گرفته باشد و بازیکنان با سرمربی مشکل داشته باشند که با تعویض آن مربی شرایط تیم بهتر شود.

وی ادامه داد: وقتی همه می‌دانند تکسیرا مربی موقتی است شوک مثبت حساب نمی‌شود، همچنین بازیکنان قلعه نویی وابسته او هستند که با جدایی این مربی دو بازیکن قرارداد خود را فسخ کردند و تعداد این بازیکنان بیشتر خواهد شد. شوک مثبتی با رفتن قلعه نویی ندیدم تنها حمایت هواداران باعث پیروزی شد زیرا در چند هفته آخر که قلعه نویی روی نیمکت بود از تیم حمایتی نمی‌شد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه اگر سپاهان بتواند سه امتیاز بازی با پیکان را به دست آورد شانس زیادی برای گرفتن سهمیه آسیایی دارد، گفت: فولاد، تراکتور و پدیده در هفته آخر کار سختی پیش رو دارند، سه تیمی که در جام حذفی قرار دارند جزء چهار تیم اول لیگ برتر هستند که سپاهان اگر چهارم هم شود می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند.

جمشیدیان در رابطه با داوری بازی، اظهار کرد: همه مشکلات سپاهان به داوری باز نمی‌گردد بلکه مشکلات فنی داشت که از هفت بازی آخر توانسته تنها هشت امتیاز بگیرد. قلعه نویی به بن بست تاکتیکی خورده بود و نتوانست پنجاه درصد امتیازاتی که نیم فصل کسب کرده بود را بگیرد.

وی اضافه کرد: چند موضوع باعث افت عملکرد سپاهان شد که یکی اتفاقات بازی با پرسپولیس بود و نتیجه‌ای که اعلام شد، بعد از آن تساوی و شکستی که سپاهان به دست آورد باعث شد اختلاف دو امتیازی با پرسپولیس به ۱۰ امتیاز برسد و پس از شیوع کرونا این تیم آمادگی حضور در لیگ را نداشت و ضعیف‌ترین نتایج را گرفت.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: به بدشانسی اعتقادی ندارم، فشار روانی که از بیرون توسط هواداران بر بازیکن وارد شده تمرکز تیم را بهم ریخته که در بازی با نساجی موقعیت‌های صد در صد گل را خراب می‌کنند. در دو بازی هم سپاهان از داوری ضربه خورد که تأثیرگذار بود.

جمشیدی با بیان اینکه باید قبل از انتخاب سرمربی مدیرعامل باشگاه مشخص شود، تصریح کرد: تغییرات مدیریتی زیاد در سپاهان رخ داده که در شأن این باشگاه نیست. باید مدیرعامل را انتخاب کنند و بعد از آن به فکر جذب مربی باشند زیرا مدیرعامل و سرمربی باید با هم در یک جهت قدم بردارند.

کد خبر 439147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.