نامجو مطلق: بیشترین شانس برای کسب سهمیه داریم/ دفاع پیکان کار را برایمان سخت کرد

مربی استقلال گفت: می‌دانستیم پیکان لایه‌های دفاعی فراوانی دارد و با تعداد نفرات زیاد دفاع می‌کند و این موضوع بازی را برای ما سخت کرد. پیکان در ۵ بازی اخیر خود نباخته و سعی کردیم با اطلاع از این نوع بازی حریف عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نامجو مطلق، مربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی با پیکان در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در نیمه دوم این دیدار اظهار کرد: در نیمه دوم چون نیاز به پیروزی داشتیم، با میل هجومی پا به میدان گذاشتیم. می‌دانستیم پیکان لایه‌های دفاعی فراوانی دارد و با تعداد نفرات زیاد دفاع می‌کند و این موضوع بازی را برای ما سخت کرد. پیکان در ۵ بازی اخیر خود نباخته و سعی کردیم با اطلاع از این نوع بازی حریف عمل کنیم. در حال حاضر با توجه به شرایط جدول در دیدار آخر برابر شاهین ملزم به پیروزی هستیم.

مربی استقلال با بیان اینکه فشردگی بازی‌ها بازیکنان را خسته کرده، در رابطه با افت این تیم در اواخر مسابقه خاطر نشان کرد: با توجه به فشردگی بازی‌ها و اینکه در جام حذفی نیز بازی کردیم، طبیعی است که فشار و خستگی در بازیکنان به وجود بیابد. البته فکر می‌کنم در این مسابقه خستگی جسمانی نداشتیم و با توجه به نوع بازی پیکان نمی‌توانستیم موقعیت ایجاد کرده و پشت دفاع صاحب توپ شویم. سعی کردند عرض و هم عمق زمین را از تیم ما بگیرند. بچه‌ها نیز تلاش‌شان را کردند و خوشبختانه یک امتیاز از این بازی گرفتیم. توجه داشته باشید پیکان در ۵ دیدار اخیر باخت نداده بود و تفکرش برای کسب یک امتیاز بود در این دیدار بود که به آن دست یافت.

نامجو مطلق با رد ناراحتی غفوری از تعویضش، تصریح کرد: غفوری از شرایط بازی تیم گله داشت و از قبل کمی احساس درد می‌کرد. دنبال این بودیم که در یک بازی به غفوری استراحت بدهیم اما چون به سه امتیاز نیاز داشتیم به وریا و هم شیخ در این دیدار بازی دادیم. نارضایتی وریا به خاطر تعویضش نبود و بلکه نتیجه و شرایط بازی او را ناراضی کرده بود.

مربی استقلال با بیان اینکه بیشترین شانس برای کسب سهمیه داریم، گفت: اکنون با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در رده دوم حضور داریم اما هفته آخر تراکتور بازی سختی برابر فولاد را دارد و اگر بازی آخر را ببریم، نیاز به نتیجه سایر دیدارها نداریم.
 

تکمیل می‌شود

کد خبر 439033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.