نساجی مازندران صفر - صفر ذوب آهن اصفهان / گاندوها امیدوار به هفته آخر می روند

تیم های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف هم رفتند. ذوبی‌ها که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند در این بازی،

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن

ورزشگاه: شهید وطنی قائم‌شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: بدون گل زده

اخطار: محمدرضا عباسی (۳+۴۵)، محمد نژادمهدی (۸۹)

اخراج: -

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، حسین کیانی‌مقدم (علی‌اصغر عاشوری دقیقه ۷۳)، محمدحسین باباگلی، سید محمد میری، حسین زامهران، رحمان جعفری، محمدمهدی نظری، روح‌الله باقری

سرمربی: محمود فکری

ذوب آهن اصفهان: یوسف بهزادی، محمدزاده، وفا هخامنش، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی، دارکو بیدوف (مهدی مهدی‌پور دقیقه ۵۴)، ایوان مارکوویچ (محمد نژادمهدی دقیقه ۷۸)

سرمربی: لوکا بوناچیچ

داور: مرتضی منصوریان

شرح بازی:

ذوب آهن که به دنبال پیروزی برای عدم سقوط در این دیدار بود، از ابتدای این دیدار تلاش بیشتری نسبت به حریف داشت و موقعیت‌هایی را هم ایجاد کرد اما این تیم نتوانست که به گل برسد؛ البته نساجی در دقیقه ۳۴ یک گل مردود به ثمر رساند که داور این گل را مردود اعلام کرد. در پایان نیمه نخست، نتایج به شکلی بود که ذوبی‌ها در شرایط سختی قرار بگیرد.

نیمه دوم آرام و بدون موقعیت آغاز شد و ادامه یافت و علیرغم نیازی گاندوها به گل، این تیم توان ایجاد موقعیت را نداشت. بازی بدون موقعیت پیش می‌رفت و یکی از مهم‌ترین موقعیت‌های بازی ضربه آزاد بازیکن نساجی بود که به بیرون رفت. ذوب آهن نیز در وقت‌های اضافه ضربه آزاد خطرناکی را به سمت دروازه حریف زدند که توپ به کرنر رفت.

کد خبر 439016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.