عمر ناوگان اتوبوسرانی یزد به زیر ۱۰ سال رسید

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد گفت: در این دوره مدیریت شهری ۱۰۷ اتوبوس شهری یزد تعمیر و نوسازی اساسی یا با اتوبوس‌های مدل بالا تعویض شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن عباسی هرفته در دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر یزد با بیان اینکه موضوع حمل و نقل عمومی یکی از جدی ترین برنامه‌های شورای شهر پنجم است، اظهار کرد: به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه و فضای سیاسی و اقتصادی کشور ناوگان حمل و نقل شهری یزد به روزرسانی شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ اتوبوس و مینی بوس جدید برای شهر یزد خریداری شده است، افزود: در این دوره مدیریت شهری ۱۰۷ اتوبوس شهری یزد تعمیر و نوسازی اساسی یا با اتوبوس‌های مدل بالا تعویض شد.

عباسی هرفته با اشاره به اینکه عمر ناوگان حمل و نقل شهری یزد به زیر ۱۰ سال کاهش یافت، تاکید کرد: امسال اولین سال در تاریخ حمل و نقل شهری یزد است که اتوبوس‌ها در تابستان با کولر فعالیت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد قدم بعدی در بحث تحول ناوگان حمل و نقل شهری یزد را ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس دانست و گفت: امیدواریم این اقدام به زودی با مشارکت بخش خصوص انجام شود تا شهروندان تمایل بیشتری برای استفاده از حمل و نقل عمومی پیدا کنند.

عباسی هرفته با بیان اینکه پیش از این، دولت در نوسازی حمل و نقل عمومی کمک‌های مالی شایانی به شهرداری‌ها کرده است افزود این پیشرفت‌ها در زمانی اتفاق افتاد که کمک‌های نقدی دولت به حداقل رسید.

کد خبر 438997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.