عباس ملازینلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس طرح ورقی از کویر هر ۱۵ روز یکبار یکی از کتابهای نویسندگان یزدی در قالب تبلیغات شهری، موشن، کلیپهای جذاب رئال و سایر روشهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم شهروندان یزدی معرفی میشود.
وی با بیان اینکه اجرای طرح ورقی از کویر به مدت یک سال ادامه خواهد یافت، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش سرانه مطالعه کتاب و آشنایی شهروندان یزدی با نویسندگان یزدی است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: انتظار داریم با تبلیغاتی که برای کتابها در سطح شهر و شبکههای اجتماعی میشود، فروش کتابها بیشتر شود تا کمکرسان نویسندگان یزدی باشیم.
نظر شما