باید در تهران آتش نشان زن هم داشته باشیم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: نیمی از مردم این شهر زنان هستند و در حوادث مختلف هم زنان گرفتار می‌شوند پس باید آتش نشان زن هم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا صدراعظم نوری پیش از ظهر امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش نشانی تهران، اظهار کرد: آموزش باید جز لاینفک سازمان آتش نشانی باشد و علاوه بر دوره‌های داخلی در زمینه ارتقا مهارت‌های پرسنل و همچنین برای دوره‌های خارج از کشور نیز باید برنامه ریزی لازم انجام شود تا با دانش و دستاوردهای خارجی نیز در این زمینه منطبق شود و از دوره‌های آموزشی روز دنیا در این زمینه بهره مند شود.

وی افزود: در کنار این موضوع باید بخش فنی و مهندسی سازمان آتش نشانی شهر تهران نیز تقویت شود و ضرورت دارد متخصصین حوزه‌های مختلف به صحنه‌های آتش سوزی بروند تا براساس نوع سازه و نوع حادثه بهترین امدادرسانی انجام شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به ضرورت استفاده از آتش نشانان زن در شهر تهران اشاره کرد و تصریح کرد: نیمی از مردم این شهر زنان هستند و در حوادث مختلف هم زنان گرفتار می‌شوند پس باید آتش نشان زن هم داشته باشیم.

وی بر ضرورت ارتقای ضوابط اچ. اس. ای اشاره کرد و ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهر تهران ماهانه بیش از هزار حادثه را مدیریت می‌کند که باید ضوابط اچ. اس. ای در این سازمان ارتقا پیدا کند تا پرسنل سازمان دچار مشکل نشوند.

نوری خاطرنشان کرد: در حوزه اچ. اس. ای برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات خوبی انجام شده اما ضرورت دارد همگی دست به دست هم دهیم و این مطالعات به اجرا تبدیل شود.

کد خبر 438977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.