اجرایی شدن نخستین پروژه مشارکتی سازمان عمران در اصفهان

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه مجموعه مسکونی رز به عنوان اولین پروژه‌ سرمایه‌گذاری مشارکتی این سازمان آغاز شد.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد جدید مشارکت در ساخت پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن با ارگان‌ها، شرکت‌های تعاونی و اشخاص حقیقی است که این امر موجب اجرای پروژه توسط سازمان عمران و همچنین ارزش افزوده ملک برای این سازمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری مشارکت در اجرای پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، افزود: این اقدام کاهش پرداخت‌های نقدی، اشتغالزایی، تسریع در اجرای پروژه‌ها و کسب رضایتمندی عمومی را  همراه دارد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: در چارچوب این همکاری، تأمین زمین بر عهده سرمایه‌گذار و تأمین هزینه‌های ساخت با سازمان عمران خواهد بود و در مواردی بالعکس خواهد شد.

وی گفت: این پروژه همسو با سیاست‌های سازمان و مدیریت شهری وارد فاز اجرایی شده و مطابق با برنامه زمان‌بندی پیشرفت داشته است.

طرفه‌تابان با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های مشارکتی مجتمع‌های مسکونی در خیابان‌های رودکی و مینو نیز به زودی آغاز خواهد شد، ادامه داد: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم این است که از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌شود به طوری که کارگران به صورت سه شیفت در پروژه‌ها مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به افزایش بودجه امسال سازمان عمران نسبت به سال گذشته، گفت: به نسبت رشد بودجه، تعداد پروژه‌های اجرایی نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته تا هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

کد خبر 438973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.