احداث مجتمع سینمایی فرهنگی در محله قاسم‌آباد ساوه

شهردار ساوه با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی و هنری جزءاولویت‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود، گفت: پروژه مجموعه سینمایی فرهنگی در محله قاسم‌آباد به عنوان نخستین پردیس سینمایی در این منطقه در دستور کار بوده که عملیات سازه آن در دست انجام است.

به گزارش ایمنا، سید مهدی حسینی اظهار کرد: این دوره از فعالیت شورای شهر ساوه با بحران اقتصادی آغاز شد به طوری که در سال ۹۵، بودجه ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است، اما در سال ۹۶، این مقدار به ۱۲۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

وی عنوان کرد: طرح‌های مهم و اولویت‌داری در سطح شهر تعریف شده که یکی از آنها پروژه رینگ اطراف شهر است، اما پس از دو دهه تغییر طرح جامع، اجرایی نشده بود.

شهردار ساوه افزود: این پروژه در مجموع ۱۶ کیلومتر است که تاکنون شش کیلومتر آن افتتاح شده و شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد.

حسینی با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی و هنری جز اولویت‌های جدی شهرداری محسوب می‌شود، گفت: پروژه مجموعه سینمایی فرهنگی در محله قاسم‌آباد به عنوان نخستین پردیس سینمایی در این منطقه در دستور کار بوده که عملیات سازه آن در دست انجام است.

وی تصریح کرد: مجموعه استخر ویژه بانوان در پارک امام علی (ع) با بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در فاز نخست، بازسازی گذر عباسیه در راستای احیای بافت تاریخی از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری ساوه به شمار می‌رود.

شهردار ساوه عنوان کرد: هشت بلوار و معبر اصلی شهر زیباسازی، بازآفرینی و مبلمان شهری شده که استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفته در حالی که پروژه ۵۰ هکتاری فضای سبز جنگلی نیز در دستور کار است.

حسینی با بیان اینکه مردم باید با پرداخت عوارض نوسازی در ایجاد شهری پویا و بانشاط مشارکت کنند، گفت: هر چه شهر توسعه یافته‌تر باشد، ارزش افزوده شهر بیشتر شده و به نفع شهروندان خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 438939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.