سانچو در یک قدمی پیوستن به یونایتد

مدت‌هاست که دو باشگاه دورتموند و منچستریونایتد مذاکرات خود را برای انتقال جیدون سانچو آغاز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این انتقال به‌زودی انجام شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، جیدون سانچو بازیکن جوان تیم دورتموند که عملکرد درخشانش باعث جلب توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به او شد، تمایل زیادی به پیوستن به جمع شیاطین سرخ دارد و این باشگاه نیز مدتی است که مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرده است.

براساس گزارشات، باشگاه دورتموند از مواضع خود کوتاه نمی‌آید اما منچستری‌ها نیز تمایل بسیار زیادی به جذب سانچو داشته و از تلاش برای تحقق آن دست بر نمی‌دارند.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که توافقات بالاخره میان دو باشگاه نهایی شده و روز دوشنبه همه‌چیز به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.

جیدون سانچو که ارزشی نزدیک به ۱۰۸ میلیون یورو دارد، در فصل گذشته موفق شد به ازای هر ۹۰ دقیقه حضور در مسابقات، ۲٫۷ موقعیت گل ایجاد کند، ۲ شوت بزند و ۵ بار نیز حریفان را دریبل کند.

این بازیکن لندنی که در تیم دورتموند موفق شده عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد، مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفت اما بیش از همه تمایل داشت تا در کشورش یعنی انگلستان بازی کند. اتفاقی که ممکن است در فصل آینده شاهد آن باشیم.

کد خبر 438933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.