یوونتوس هنوز هم هیگواین را می‌خواهد

بیانکونری به فسخ قرارداد با مهاجم باتجربه‌اش تمایل ندارد و احتمال دارد که هیگواین تا پایان مدت‌ زمان قراردادش در تورین بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پدر گونزالو هیگواین که مدیر برنامه‌های او نیز هست، در تازه‌ترین صحبت‌های خود اذعان کرده است که بانوی پیر همچنان قصد تداوم همکاری با این مهاجم آرژانتینی را دارد.

اگرچه مدتی است که بسیاری از محافل خبری چه در ایتالیا و چه در آرژانتین درباره بازگشت این بازیکن به لیگ کشورش و بازی برای تیم ریورپلاته صحبت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که بیانکونری همچنان مایل به همکاری با مهاجم باتجربه خود است.

خورخه، پدر هیگواین در مصاحبه‌ای گفته است: اینکه برخی می‌گویند هیگواین فصل آینده در تیم ریورپلاته بازی می‌کند کاملاً کذب است. یوونتوس هنوز او را می‌خواهد.

وی افزود: باشگاه فعلی گونزالو تمایلی به فسخ قرارداد با او ندارد و من مطمئنم هستم که وی تا پایان مدت زمان قراردادش در این تیم می‌ماند. البته ممکن است پس از اتمام قرارداد وی به آرژانتین بازگردد اما در حال حاضر باید او را بازیکن یوونتوس بدانیم.

هیگواین ۳۲ ساله در فصل جاری در ۳۲ بازی برای تیم یوونتوس به میدان رفت که در این بازی‌ها موفق به زدن ۸ گل و ارسال ۴ پاس گل شد. وی تا پایان ژوئن ۲۰۲۱ با یوونتوس قرارداد دارد.

کد خبر 438932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.