گودین:حالا می‌توانم در اینتر رهبری کنم

مدافع اروگوئه‌ای تیم اینتر که نقش زیادی در کسب نائب قهرمانی سری آ و صعود این تیم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا دارد، در مصاحبه‌ای گفت که احساس می‌کند تبدیل به رهبر تیمش شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، دیگو گودین مدافع تیم اینتر اگرچه توسط اتلتیکو مادرید پس زده شد، اما توانست در پیراهن نراتزوری به درخشش خود ادامه دهد و حالا تبدیل به یکی از ارکان اصلی اینتری ها شده است.

گودین که باید روز دوشنبه همراه با تیم اینتر در نیمه‌ نهایی لیگ اروپا به مصاف تیم شاختار دونتسک اوکراین برود در خصوص این دیدار گفت: شناخت خوبی از حریف داریم و بازی آن‌ها برابر بازل را تماشا کردیم. آن‌ها تمایل زیادی به حفظ توپ دارند و حملات خوبی از جناحین انجام می‌دهند.

مدافع سابق تیم اتلتیکو مادرید افزود: البته که تیم شاختار کیفیت بالایی دارد و باید به‌شدت تلاش کنیم تا بتوانیم مانع از اثرگذاری بازیکنان خطرناک این تیم شویم. اما فکر می‌کنم از لحاظ تیمی در شرایط خوبی قرار داریم و می‌توانیم در این دیدار نیز موفق شویم.

وی خاطرنشان کرد: حفظ نظم در رختکن و در جریان کاری بازیکنان اهمیت بالایی دارد و ذهنیت گروهی تیم بسیار خوب است، درواقع همیشه خوب بوده است. از شرایط خودمان راضی هستیم و می‌خواهیم این آمادگی را حفظ کنیم.

گودین با اشاره به سختی‌های بازی کردن در تیم اینتر گفت: در آغاز خیلی سخت بود که همه‌چیز به‌صورت ترجمه‌ شده در اختیارم قرار بگیرد. این مسئله تفاوت زیادی با تجارب قبلی من داشت و باید ذهنیت و کارکرد بدن خودم را تغییر می‌دادم تا با شرایط وفق پیدا کنم.

مدافع باتجربه اینتر در پایان اظهار کرد: متوجه بودم که قرار نیست کار ساده‌ای داشته باشم و باید بسیار تلاش کنم. اما فکر می‌کنم که من در جنگ با خودم پیروز شدم و به همین خاطر حالا می‌توانم بسیار راحت‌تر به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. درواقع احساس می‌کنم که تبدیل به یک رهبر واقعی شدم، چه در داخل زمین و چه خارج از آن!

کد خبر 438931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.