اجرای ۱۳ طرح عمرانی برای ساماندهی معابر شهر قدس

شهردار قدس از اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در هفته گذشته خبر داد و گفت: رویکرد شهرداری ایجاد تحول ساختاری در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر است.

به گزارش ایمنا، مسعود مختاری از اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: رویکرد شهرداری قدس در خصوص ساماندهی معابر مبتنی بر ایجاد تحول ساختاری در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر است به گونه‌ای که علاوه بر سهولت در تردد شهروندان، شاخص‌های دیگری نظیر ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و هدایت اصولی آب‌های سطحی تحقق یابد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر شهر قدس در حال اجرا است، افزود: لازمه تحقق اهداف مورد اشاره اجرای اقدامات متعددی همچون زیرسازی و آسفالت، کف پوش گذاری و جدول گذاری است که این اقدامات با جدیت در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد که پروژه‌های یادشده با اولویت لکه‌گیری نوارهای حفاری، رفع چاله‌های سطح معابر، تعویض جداول و رفع نقاط آبگیر اجرایی می‌شود.

شهردار قدس با اشاره به پروژه‌های اجراشده در قالب طرح ساماندهی معابر در هفته گذشته پرداخت و گفت: زیرسازی ورودی بیمارستان جدیدالاحداث، بلوار امامزاده، لکه گیری و آسفالت خیابان‌های انصار، جانبازان، دلگشا، کوچه‌های اقاقیای ششم در دلفان، نهال، شهید ایمانی، شهید نبوی جنوبی، شهید تیموری و کوچه عطار نیشابوری در خیابان سجاد (ع) پروژه‌هایی است که در این راستا اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: جدول گذاری خیابان بازسازی شده زیتون و کوچه مصطفی خمینی نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در هفته گذشته اجرایی شده است.

منبع: مهر

کد خبر 438930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.