نصب المان‌های اشک و شمع در شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) المان‌های اشک و شمع در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان زیباسازی، فضاسازی شهر به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است از این رو امسال با توجه به حساسیت شرایط و اهمیت موضوع ساماندهی مراسم عزاداری‌ها به دلیل شیوع کرونا، در شهر فضاسازی بیشتری خواهد شد.

وی از نصب ۵۰ المان شمع در فضای شهری خبر داد و افزود: در المان‌های شمع کتیبه محتشم با متن مشهور «باز این چه شورش است که در خلق عالم است» نقش بسته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: به مناسبت ایام محرم همچنین بیش از ۲۰۰ المان اشک با جملات عربی و فارسی "یا قتیل العبرات" و "ای کشته اشک‌ها" در بزرگراه‌های شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار پرچم عمودی متحدالشکل در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب خواهد شد، گفت: روی این پرچم‌ها عبارت‌های سلام بر حسین(ع) و سلام بر ابوالفضل(ع) نقش بسته است.

موذنی خاطرنشان کرد: دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) نیز با طرحی مناسب با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بروز رسانی خواهد شد.

کد خبر 438923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.