۱۱۱ نفر آسیب دیده در ۵۰ ماموریت امدادرسانی نجات یافتند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی به ۱۱۱ نفر آسیب دیده، درقالب ۵۰ ماموریت امداد و نجات به وسیله نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته خبر داد.

علی محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: هفته گذشته ۵۰ حادثه پوشش امدادی داده شده است و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان طی پوشش امدادی حوادث هفته گذشته به ۱۱۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند و حوادث جاده‌ای با ۳۱ مورد همچنان بیشترین آمار حوادث را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر حوادث تحت پوشش این جمعیت از ۱۸ تا ۲۴ مردادماه، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۳۱ مورد حادثه جاده‌ای، سه مورد حادثه شهری، پنج مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، دو مورد حادثه ساحلی، یک مورد حادثه کوهستان و یک مورد حادثه هوایی و هفت مورد خدمات حضوری به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۰ تیم عملیاتی با به کار گیری ۴۷ دستگاه خودرو امدادی و با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده فعالیت داشته اند.

کد خبر 438921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.