اقدام امارات نمایش تسلیم دولت‌های دست‌نشانده صهیونیسم جهانی است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سازش کامل امارات با رژیم صهیونیستی، این توافق را نمایش چهره تسلیم دولت‌های دست‌نشانده استکبار صهیونیسم جهانی در منطقه دانست.

به گزارش ایمنا، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین روز شنبه در بیانیه‌ای نوشت: اقدام خطرناک، ماجراجویانه و سراسر مرعوب و منفور ولیعهد امارات متحده عربی در طرح توافق سازش ذلیلانه با رژیم شوم صهیونیستی، بار دیگر طینت خبیث و اوج خودخواهی نظام منفور سلطه را به جهانیان اثبات و به نمایش گذاشت.

این رفتار مرموز و کور با میانجیگری استکبار جهانی یعنی آمریکای تروریست، بمنظور تحقق اهداف سیاسی و بازآفرینی رویکرد حمایت از این غده سرطانی و همچنین جذب منابع مالی لابی صهیونیسم در کارزار نفس گیر انتخابات سوم نوامبر سال جاری، ترسیم و توطئه‌سازی شده است.

این اقدام محکوم به شکست و سراسر تسلیم امارات، نمایش چهره تسلیم دولت‌های دست نشانده استکبار صهیونیسم جهانی در منطقه است که طراحان این توافق از آن به اقدامی مبارک، شجاعانه و راهگشا برای ادامه حیات سیاسی و تسلط بر مجامع بین‌المللی و اشاعه افکار پلید سردمداران زورگو و دشمن بشریت دولت دونالد ترامپ نام برده‌اند.

بی‌تردید جهان خواران بدسیرت دنیای امروز، در مسیر همان سیاست‌های خصمانه و زورگویانه قبل که در تاریخ توافقات خاورمیانه از صلح با مصر در سال ۱۹۷۹ و اردن در سال ۱۹۹۴ تا معامله قرن در عصر حاضر نقش بسته است، ادامه می‌دهند.

نکته قابل تأمل و رمز موفقیت و خنثی کردن توطئه‌های دشمن بداندیش، هوشمندی و انسجام امت واحده اسلام ناب محمدی (ص) و همراهی ملت‌ها و دولت‌های آزاده بوده که نتایج اقدامات غیرانسانی را به رسوایی و شکست مفتضحانه مبدل ساخته است.

اکنون استکبار صهیونیسم بین‌الملل، تمام موجودیت شوم و افکار پلید و ظرفیت پوشالی خود را در مقابله با جریان مقاوم مقاومت، ناامنی در منطقه و تفرقه بین دولت‌ها و ملت‌ها به‌کار بسته است.

استکبار صهیونیسم البته با نمایش چهره‌ای آراسته و فریبنده از خود و اذناب منفورشان در منطقه غرب آسیا و جهان با شعار سازش و حل دیپلماتیک موضوعات و گرفتاری‌های ناشی از حضور خود، اقدام به تدوین توافق یکجانبه و در صدد عادی‌سازی روابط دولت‌های مرعوب با رژیم کودک‌کش صهیونیستی با هدف تأمین امنیت و بقای موجودیت این رژیم غاصب و منافع جریان تروریستی و موفقیت در انتخابات سوم توامبر سال جاری و همچنین تضعیف جبهه مقاومت و تحریم ملت‌های آزاده و ادامه تصرفات غیرانسانی و غیرقانونی اراضی اشغال شده حتی با این توافقات توجیه کند.

این توافق مرموز به ظاهر صلح و محکوم به هیچ و شکست که خطرناک‌تر از دیگر توافقات عربی در طول تاریخ بشمار می‌آید، که به توافق صلح صفر یا هیچ دستاوردی معروف شده است.

بر همگان مبرهن است که این اقدام شنیع و قبیح، محصول مذاکرات طاقت‌فرسا و طولانی میان جرد کوشنر مشاور ارشد ترامپ، دیوید فریدمن سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی و آوی برکوویتز مشاور دولت و رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی کاخ سفید و مایک پمپئو وزیر امور خارجه دولت تروریست آمریکا با هدفی مشخص همچون دیگر توافقات، با ظاهر و تصویری فریبنده مثل دست مخملی اما باطنی سخت، خشن و چدنی علیه ملت‌های مظلوم جهان بویژه، ملت عزیز فلسطین است.

در صورت موفقیت و اجرایی شدن این توافق جامعه جهانی، در آینده‌ای نزدیک شاهد توطئه‌ها و خیانت‌ها علیه کشورهای همچون یمن، عراق، سوریه، لبنان و از بین رفتن حقوق همه دولت‌ها و ملت‌ها خواهد بود.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین - نهاد ریاست جمهوری؛ ضمن محکوم کردن این اندیشه‌های خصمانه و سیاست‌های منفور جبهه کفر علیه کشورهای اسلامی و ترویج افکار پلید تحکم ذیل توافق با همدستی جریان تکفیر آل‌سعود و کشورهای مرتجع منطقه و جهان، تصویری آشکار از خباثت‌ها و خیانت‌ها را در سرزمینی مقدس بنام فلسطین با اهداف ضدبشری و اشغال و تعرض به ساحت قدسی مسجدالاقصی و نشانه رفتن وحدت مسلمین با تطمیع و تهدید دولت‌های مخالف این جریان مستکبر، به دنبال استقرار حاکمیت طاغوت و اجرا سازی خیانت بزرگ قرن و عادی‌سازی این اتفاق در عالم و منطقه در پوشش توافقات به ظاهر صلح و باطن هیچ ملت‌ها و دولت‌ها فریب دهند.

ولی غافل از اینکه خلف صالح حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌عالی) که با تدابیر ارزشمند و رهنمودهای حکیمانه و تأکیدات مکرر بر ضرورت انسجام ملت‌ها و هوشیاری دولت‌های اسلامی و آزاداندیشان عالم و پیگیری مجدانه آرمان رهایی قدس شریف و آزادی فلسطین از نهر تا بحر و ریشه تمام گرفتاری‌های عالم را، موجودیت رژیم کودک‌کش صهیونیسم دانسته و مساله جهان اسلام، آزادی و استقلال فلسطین، اخراج زودهنگام جریان سلطه از منطقه و محو کامل صهیونیسم خواهد بود.

کد خبر 438906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.